Forum > Färdiga produktioner

Henric Svensson När du går går du ensam

<< < (2/2)

Henric:
Hej på Er!

Jag har lagt upp texten i trådhuvudet!

Har gjort lite småjusteringar nu ikväll på sång och körpaket samt flyttat över lapsteelen till 20% höger - gäller ju att hålla sej på rätt sida så här i valtider!  B)

Känner att jag borde bli lite flitigare med att kommentera andras alster - lovar skärpa mej!  :rolleyes:

Henric

Håkan Nilsson:

--- Citat från: Henric skrivet 10.09.2018, 20:35:03 ---Hej på Er!

Har gjort lite småjusteringar nu ikväll på sång och körpaket samt flyttat över lapsteelen till 20% höger - gäller ju att hålla sej på rätt sida så här i valtider!  B)

Känner att jag borde bli lite flitigare med att kommentera andras alster - lovar skärpa mej!  :rolleyes:

Henric

--- Slut citat ---
Väldigt fin låt. Jag lyssnade tidigare idag och tyckte då att du sjöng bättre, eller mer avslappnat på refrängen som börjar nånstans vid 1:07 (?) än på inledningen. Nu var det lika bra hela vägen tyckte jag, har du sjungit om  den i början eller är det jag som inbillar mig?

Henric:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 10.09.2018, 21:56:24 ---
--- Citat från: Henric skrivet 10.09.2018, 20:35:03 ---Hej på Er!

Henric

--- Slut citat ---
Väldigt fin låt. Jag lyssnade tidigare idag och tyckte då att du sjöng bättre, eller mer avslappnat på refrängen som börjar nånstans vid 1:07 (?) än på inledningen. Nu var det lika bra hela vägen tyckte jag, har du sjungit om  den i början eller är det jag som inbillar mig?

--- Slut citat ---

Kul att du gillar låten! Jag har inte sjungit om!  B)

Henric

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion