Ynot:
tack för det..ska jobba på att få den längre
det är ju bara intro & en vers nu..är medveten om att det inte håller som hel låt
tänkte hålla kvar vid sabbath klychorna låten igenom..
får se om man lyckas klämma in ett hippie parti i gammal hederlig sabbath anda åxo

tack för tycket!

DåligtGehör:
ja gitarrerna ligger rätt högt..fast det känns som att de inte borde vara blygsamt mixade på sådanhär musik..
angående skrattet i början..jag tror du inte gillar det bara för att du tyckte det var alldeles för läskigt!!

närå..om det blir någon låt av detta så ska fixa till introt bättre!!
tack för noten!:)
zauron 87:
tack för det.prylarna jag använt är en peavey bandit (med halvdistat ljud) mickad med en shure sm-57 till gitarren som ligger
panorerad till 90% vänster, sedan en linad gitarr med pod 2.0 till 90% höger
basen är åxo spelad genom peaveyen & har lagt en limiter på den,vilket jag tycker funkar rätt bra här..
sången är sjungen genom min billiga stormembranare (en Kines) 2 gånger & panorerat 25l/25r
& trummorna gjorda i med addictive drums
nu tror jag att jag fått med i stora drag vad jag använt iallafall!
tack för inputen!:)
Johan:
det var fint att höra/Läsa..den är kort..men jag ska fixa med den så du slipper repeata
ja visst vart det tjockt ljud..jag testade en ny limiter på den här & jag tror jag vart kär i den på ett ögonblick
Sonnox Oxford Limiter: http://www.sonyoxford.co.uk/pub/plugins-sony/products/limiter.htm
och ang. sången det är första gången jag testar att sjunga samma sak 2gr.och nu känns det som att jag vill göra det på allt i fortsättningen

men johan...gillar du inte sabbath??..jösses jag blir nog tvungen att anmäla dig till ett Sabbath Conversion Boot Camp
till nästa sommar..så gör inte upp några andra semester planer nu!!

thanx för tycket!!:)
/Larsson