Forum > Demolåtar
Under water - VERSION 2 - syntigt.
Wernborg:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.10.2007, 20:45:02 ---Haha, har ver2 på repeat här, är det meningen att man skall lyssna på båda? :lol: Det ÄR på sätt och vis en aning excentriskt att lägga ut mer än 1 version av en låt. :)
Jag gillar synthversionen. Vette sjutton om det går att klaga på något. I och för sig skulle jag inte sätta på den här låten om jag fick gäster....
Jag återkommer när jag lyssnat på ver 1. Imorgon ;)
--- Slut citat ---
HAHA. Jag skulle inte heller sätta på detta om jag fick gäster. :D
Tack.
mahan:
Oh no...
Wernis is my guitar man, not a synth man! B)
Alltså gillar version 1 helt överlägset och klart, den har både känsla och dynamik, och RIKTIG sång o RIKTIGA gitarrer!
Han e ganska sluggo egentilgen våran Wernis, med två så olika versioner så garanterar han sig en bred lyssnarkrets! :D
Jag röstar alltzå på nummer ett, så håll dig till "the real things"! :)
h. johan
Dividend:
--- Citat från: mahan skrivet 23.10.2007, 21:30:01 ---Oh no...
Wernis is my guitar man, not a synth man! B)
Alltså gillar version 1 helt överlägset och klart, den har både känsla och dynamik, och RIKTIG sång o RIKTIGA gitarrer!
Han e ganska sluggo egentilgen våran Wernis, med två så olika versioner så garanterar han sig en bred lyssnarkrets! :D
Jag röstar alltzå på nummer ett, så håll dig till "the real things"! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Efter att hört 1:an får jag nog hålla med Johan :) Mycket bra låt med influenser från en del håll, av nåna anledning får det mig tänka på hur beatles hade kunnat låta år 2000 eller 10 år tidigare.. :)
Wernborg:
--- Citat från: Dividend skrivet 24.10.2007, 06:31:31 ---Efter att hört 1:an får jag nog hålla med Johan :) Mycket bra låt med influenser från en del håll, av nåna anledning får det mig tänka på hur beatles hade kunnat låta år 2000 eller 10 år tidigare.. :)
--- Slut citat ---
:wub: Beatles är såklart kul att bli jämförd med. Hoppas det är mer McCartney än Lennon i låten i så fall...
Tnx
ynot:
fan me like alota ...
lite lite tbruce.. vocoder autotuner .
känns lite som bastrumman äter basisten..nivå eller eq ...kanske.
en vacker tonårs vocie på reffen så lyfter det lite till tror jag..
sparsmakat o det funkar tycker jag..motorbåtsmotor solo inte illa kanske kunde variera sytrkan lite på effekten under gång..blir lite klastrofobiskt i längden..
nice mannen..
tony
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida