91:an:
ja det är bara jag som medverkar (tråkigt nog-det är kul med samarbeten)

basen är elbas..och jag hade väntat mig att man skulle tycka sänk basen
för när jag lyssnar i min stereo så blir det lite väl brummigt ibland
men om du har svårt att urskilja den,så kanske den ligger på rätt neutral nivå ändå
ska se över den dock..men jag får aldrig till basen som jag vill
så¨jag drar mig för det.
Wernborg:
ja..visst är introt för långt
ska försöka klippa ihop det så att det rappar på lite mer..och korta ner låten 1 min ca..
och nä man får inte detta gitarr ljud utan stärkare..den här låten vart lixom test inspelningen
av min Pevey Bandit jag inhandlade nyligen..fast den mickade peveyen ligger åt vänster
sedan ligger det en linad gitarr (pod 2.0) åt höger med inte så mycket dist på
tyker de jobbar rätt bra ihop.
Dåligtgehör:
jag är med på vad du menar med dynamiken..men gitarrer & bas är satta i en tagning
oh jag gillar det,även om man kunde göra om vissa partier,så blir jag rädd att man förlorar lite av spelglädjen
men ingrepp på vissa ställen..plus att om jag skulle köra dämpat skulle det bli för mycket staten & kapitalet (ebba versionen)
över verserna..men introt ska kortas ner
Åsa:
tack för det. ja det är kul att vara oblyg,och smälla på så myket attityd man kan

själva låten tog kanske 2 timmar att spela in..men sången tog 2 dagar,så det är mest jobb lagt på den!
Fransa:
det känns så satans svårt att få till spelglädje & ös,när man sitter hemma & pular ihop det själv
men iom att du fick glad vibbar & pedalen i bottenkänsla,så känner jag mig nöjd!!
fast det var ju tur att du inte satt i bilen!!

Tsmalmbe:
autentiskt?..nu får jag tänka efter

..menas det att det låter verkligt?

om så är fallet..så är ju det bra..det var målet!
tack för komentarerna alla!!
/Larsson