Kontrollrummet

Mr G - Skåpmat

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Stiltje på alla musikaliska plan - så jag kikade lite bakåt i datorn. Hittade denna (tror inte att den är upplagd förut men är lite osäker).
Nåja - tar gärna emot tips på utveckling på mix, nivåer och annat. Om någon känner för att prova att lägga vox på denna eller lägga på nåt annat så skicka då gärna ett PM. Den går i 100 bpm.
 /G


Kör hårt - så länge det ryker!


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Skåpmat?Du menar väl skåpgodis :) låter guranskt o jo det är stilltje i kr o  här vid poolstolen också.30C idag bara..Som sagt har baramobillyss nån dag till ..men tror nog virveln behöver knorras lite snärtigare ljud o kaggen e lite låg? .men dålig referens nu så det kanske kommer nån annan o dementerar det.. :) bra grund o låt


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ja bra skåpgodis som jag inte tror jag har hört förr. Känns klar för någon att voxa, jag fick ingen text till mig just nu dock.
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Gurano

  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 190
    • Visa profil
Skåpmat?Du menar väl skåpgodis :) låter guranskt o jo det är stilltje i kr o  här vid poolstolen också.30C idag bara..Som sagt har baramobillyss nån dag till ..men tror nog virveln behöver knorras lite snärtigare ljud o kaggen e lite låg? .men dålig referens nu så det kanske kommer nån annan o dementerar det.. :) bra grund o låt
Håller med om att kaggen är låg - tänkte det redan innan jag la upp låten :)

Ja bra skåpgodis som jag inte tror jag har hört förr. Känns klar för någon att voxa, jag fick ingen text till mig just nu dock.

Tackar :)

/G
Kör hårt - så länge det ryker!