Forum > Färdiga produktioner

Direkt från Tallinn, Estland

<< < (3/5) > >>

Marsall:
Jo jag vet hur det är med tid..har väl ett tjog låtar själv  i skallen. Men dom skall ju liras in också mm :D
Till din låt nu gillar den monotona slingan som genomsyrar låten riktigt skön..behövs ingen rytm eller nåt mer riktigt skön från start till mål  B)

HasseFX:
Lite skön Kitaro-Budd i sommarvärmen, kryddat med Mr.J:s egen personliga stil. Saknar att få höra mer men samtidigt mycket glad för det årliga bidraget  :rolleyes: :wub:

p.s. vad är/var det för modellbeteckning på den där fantastiska Ibanez RG:n jag testade när det begav sig?

Asti:
Svalkande musik i sommarvärmen!
Känns som vågor som stilla rullar in mot land....skönt flow!
Utan rytminstrument och bas blir det dessutom fridfullt och drömskt.
/Asti

John Isak:

--- Citat från: Marsall skrivet 14.07.2018, 11:01:18 ---Jo jag vet hur det är med tid..har väl ett tjog låtar själv  i skallen. Men dom skall ju liras in också mm :D
Till din låt nu gillar den monotona slingan som genomsyrar låten riktigt skön..behövs ingen rytm eller nåt mer riktigt skön från start till mål  B)

--- Slut citat ---

Tackar Marsall! :)

John Isak:

--- Citat från: HasseFX skrivet 14.07.2018, 15:34:06 ---Lite skön Kitaro-Budd i sommarvärmen, kryddat med Mr.J:s egen personliga stil. Saknar att få höra mer men samtidigt mycket glad för det årliga bidraget  :rolleyes: :wub:

p.s. vad är/var det för modellbeteckning på den där fantastiska Ibanez RG:n jag testade när det begav sig?

--- Slut citat ---

Tackar HasseFX ! :) Ibben heter RG någonting, möjllgen 300...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion