Forum > Färdiga produktioner

EMU, H-MIKE, WERNBORG - Don't Give A Damn

<< < (18/25) > >>

Harmonica mike:
Jorå för fanken MR T,jag är på..

Din senaste har potencial,vänta tills du får höra vad jag har för tanke med sången på den..Magmusklerna måste få läka ihop först,sen fixar jag in en kort test.
Fast du kanske hellre ville ha en kvinnlig sångerska,your choice..Kanske en kombo eller nåt..Ja jag är på i vilket fall som helst.

Mike

Emulator:

--- Citat från: mahan skrivet 27.10.2009, 06:48:07 ---Tjou EMU!
Long time no see no hear no listen :D
Har ju kommenterat detta alster tidigare, men va gör det. En bra låt bör kommenteras mycket. Ligger ju på färdiga och det är nog rätta platsen. Gött samarbete som svetsats ihop med en skitsnygg mix, arret får åxå poäng för det händer o sker hela tiden nåt som håller intresset uppe. Väldigt modigt av mixaren att "söndra" HM:s stämma med både dist o yberdelay.... men för tusan, det funkar ju fint!

Gött! :)

h.  johan

--- Slut citat ---

Ja, tack du mahan!  EN personlig favorit också, jag hade verkligen skitkul när jag gjorde allt, minns när jag har stuvat om i wernborgs gitarrfiler, och han frågar, under lyssning "är det min gitarr?" :D

riktigt kul. Sen snyggade ju tsmalmbe till det hela förträffligt, och sången blev i mitt tycker ännu grymmare med effekterna :)

tack mahan!

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 27.10.2009, 09:42:11 ---Jorå för fanken MR T,jag är på..

Din senaste har potencial,vänta tills du får höra vad jag har för tanke med sången på den..Magmusklerna måste få läka ihop först,sen fixar jag in en kort test.
Fast du kanske hellre ville ha en kvinnlig sångerska,your choice..Kanske en kombo eller nåt..Ja jag är på i vilket fall som helst.

Mike

--- Slut citat ---

Ja för fanken, skall fundera också, men är ju klart intresserad! Och oavsett den, så borde vi ordna lite magnelbrötblues som denna :D

Jonte:
Det här gillar jag väldigt mycket, underbart groove, och bra insatser
på alla plan!

/Jonte

jugas:
heeelt j-a sanslöst...!!!

jag bugar....jag krälar i stoftet...!!! moby´s crossover blues/dance/electronica project känns som en fjärt i västanvinden jämfört med detta....härligt mean, beautifully ugly....guror, sång, prod o mix...hur grymt som helst...!!..men grymmast är ändå muspelsliret...fy faan...rätt o slätt!!

jag är tillintetgjord......!!!

Wernborg:
Kul att den här dök upp igen.

Jugas: Känns som vi borde sluta nu efter den kommentaren. På topp liksom. Hahaha.  :wub:   :lol: 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion