Forum > Färdiga produktioner

EMU, H-MIKE, WERNBORG - Don't Give A Damn

<< < (17/25) > >>

Gurano:
Denna har jag missat helt! Riktigt riktigt bra - Fetgrym!

Gurano

MacTS:
Hej! Denna hade jag helt missat...å det var ju synd, för det är riktigt bra! Cool mix av blues, och modernt...såhär hade ju Gary Moores experimentiella platta han gorde för några år sen kunnat låta om han hade gjort det bra:-)

djonas:
Hur skönt som helst. Applåder från min hörna !!!
Grymt jobbat allihopa. Kompet är urskönt, munspelet är som sagt världsklass...låter ruskigt bra, gitarrerna är helt rätt för låten, helt enkelt jäkligt bra arrat och mixat.
// djonas

Emulator:

--- Citat från: Boxcutter skrivet 26.10.2009, 18:49:46 ---Riktigt skön låt. Påminner lite om Bad Things av Jace Everett, samma typ av molliga sväng, fast väldigt annorlunda ändå förstås.
Varför är inte alla låtar som görs nuförtiden så här innovativa? Så tråkigt att lyssna på samma skräp dag ut och dag in. Tack för den här!

--- Slut citat ---

Vilken bump :D  Ja, den känns rätt fräsch i all sin frontalkrock :)  Mastodontprojekt detta, men nu när man hör den efter en längre tid i glömska så blir man ju sugen att göra något liknande.

Hammer ring wernborg?

Stort tack!

--- Citat från: Gurano skrivet 26.10.2009, 19:06:26 ---Denna har jag missat helt! Riktigt riktigt bra - Fetgrym!

Gurano

--- Slut citat ---

Tack ISwer, nej, gurano :D

--- Citat från: MacTS skrivet 26.10.2009, 21:23:47 ---Hej! Denna hade jag helt missat...å det var ju synd, för det är riktigt bra! Cool mix av blues, och modernt...såhär hade ju Gary Moores experimentiella platta han gorde för några år sen kunnat låta om han hade gjort det bra:-)

--- Slut citat ---

haha, shit, den va inte dålig :D kanske skicka ett ex till hans bolag "Do jo vannt to hävv, this  låt to play with Jerry?"

tack!

--- Citat från: djonas skrivet 26.10.2009, 21:24:23 ---Hur skönt som helst. Applåder från min hörna !!!
Grymt jobbat allihopa. Kompet är urskönt, munspelet är som sagt världsklass...låter ruskigt bra, gitarrerna är helt rätt för låten, helt enkelt jäkligt bra arrat och mixat.
// djonas

--- Slut citat ---

Herrn skall ha stort tack för trevliga ord :D

Roligt att den kom fram igen :D  Vad säger ni gubbar? Skall vi försöka gräva ner oss i nåt liknande igen?

Länk för att slippa scrolla:

[mp3=200,20,0,left]http://www.perfectbounce.se/dgad.mp3[/mp3]

http://www.perfectbounce.se/dgad.mp3

EDIT:            YDDERF!!!!!!!

Om du ser detta kan jag upplysningsvis nämna att denna låt de facto innehöll banjo tidigare :D  Jag är inte HELT utom hopp ändå? ;)  :D

mahan:
Tjou EMU!
Long time no see no hear no listen :D
Har ju kommenterat detta alster tidigare, men va gör det. En bra låt bör kommenteras mycket. Ligger ju på färdiga och det är nog rätta platsen. Gött samarbete som svetsats ihop med en skitsnygg mix, arret får åxå poäng för det händer o sker hela tiden nåt som håller intresset uppe. Väldigt modigt av mixaren att "söndra" HM:s stämma med både dist o yberdelay.... men för tusan, det funkar ju fint!

Gött! :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion