Forum > Färdiga produktioner
EMU, H-MIKE, WERNBORG - Don't Give A Damn
Marruschkka:
:wub:
Just så ja :D
/Marr
Emulator:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 23.02.2009, 12:49:30 ---Det var lovligt att hitta gamla godingar och bumpa dem.
--- Slut citat ---
tack ;)
--- Citat från: Eko skrivet 23.02.2009, 14:01:03 ---Det var lustigt jag fann den i gårkväll på deras hemsida och kommenterade i den tråden att det var en fantastisk låt och så dyker den upp här nu! Kul! Ja det måste vara en av de bästa låtarna på KR om inte DEN bästa.
Eko
--- Slut citat ---
oj, TACK!!! :wub: :wub: :wub:
--- Citat från: freddy skrivet 23.02.2009, 17:18:56 ---Ja, denna är riktigt smutt. Denna och tomorrow (som jag tror det heter) är mina Emu-favoriter. H-Mike är kung på denna med. Nog min H-mike favorit samtidigt :D En riktig klassiker här på KR helt klart.
--- Slut citat ---
tack ska han ha :) :) Känns riktigt kul att den gamla dängan bumpades igen, och extra kul att du nämnde tomorrow -kommer en ny mix på den aldeles strax i o med att filerna har landat :D
thnx en miljon mannen!
--- Citat från: Åsa skrivet 23.02.2009, 19:37:42 ---Har ju hört den förut och även kommenterat förut, skrev wow då och det står sig! Det är en väldigt maffig låt det här, proffsigt och en kulturkrock som känns helt klockren faktiskt, kul att lyssna på den igen!
--- Slut citat ---
:wub: tack!
--- Citat från: Marruschkka skrivet 23.02.2009, 20:51:37 --- :wub:
Just så ja :D
/Marr
--- Slut citat ---
tack tack :wub:
nu kan man sova gott inatt med hörrni!
tack tsm för utmärkt mix o master av vårt verk också :)
Harmonica mike:
Bra bumpat här Tsm :D
Fyller på med en till :)
Tackar alla för komments på sång och munspel..Och för att ni gillar detta,det gör vi också B)
Mvh
Micael
equality:
En av de största forumklassikerna genom tiderna. B) Lyssnar på den då och då. Förtjänar regelbundna bumpar.
Emulator:
Ojoj, tack eq :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida