Forum > Färdiga produktioner
EMU, H-MIKE, WERNBORG - Don't Give A Damn
tsmalmbe:
Hoppsansaa. Lyssnade på denna nu, igen, efter en par veckors paus. Alltså denna version. Värst vad kort den är, vid närmare eftertanke :).
Dividend:
Ja, min kommentar då:
HM: "dont buy you a gun!!" sjunget med övertygelse med den coolaste bluesröst man kan tänka sig. och sen munspelet. 5:a
Wernborg: 5:a. Ja, vad säger man. Bäste gitarristen på forumet, som HM sa tidigare ABSOLUT! (Om jag sagt något annat nån gång så är jag motbevisad iom dina senaste alster ;)
Emu: Man hör dina influenser, cool blandningen med blues.. Det blir inte rörigt alls, som nån tyckte. Du håller ihop trådarna fint... Denna skall jag lyssna på mycket! Beatet är dödsskönt btw!
5:a
Tre femmor till tre duktiga musiker :) Ni vann med rätta!
Wernborg:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.10.2007, 08:18:02 ---Wernborg: 5:a. Ja, vad säger man. Bäste gitarristen på forumet, som HM sa tidigare ABSOLUT! (Om jag sagt något annat nån gång så är jag motbevisad iom dina senaste alster ;)
--- Slut citat ---
Åhhh :wub:
Nu gäller det bara att inte slappna av och tackla av .... :lol:
Dividend:
--- Citat från: Wernborg skrivet 22.10.2007, 17:40:12 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 22.10.2007, 08:18:02 ---Wernborg: 5:a. Ja, vad säger man. Bäste gitarristen på forumet, som HM sa tidigare ABSOLUT! (Om jag sagt något annat nån gång så är jag motbevisad iom dina senaste alster ;)
--- Slut citat ---
Åhhh :wub:
Nu gäller det bara att inte slappna av och tackla av .... :lol:
--- Slut citat ---
HAHA :lol: B)
Emulator:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.10.2007, 08:18:02 ---Ja, min kommentar då:
HM: "dont buy you a gun!!" sjunget med övertygelse med den coolaste bluesröst man kan tänka sig. och sen munspelet. 5:a
Wernborg: 5:a. Ja, vad säger man. Bäste gitarristen på forumet, som HM sa tidigare ABSOLUT! (Om jag sagt något annat nån gång så är jag motbevisad iom dina senaste alster ;)
Emu: Man hör dina influenser, cool blandningen med blues.. Det blir inte rörigt alls, som nån tyckte. Du håller ihop trådarna fint... Denna skall jag lyssna på mycket! Beatet är dödsskönt btw!
5:a
Tre femmor till tre duktiga musiker :) Ni vann med rätta!
--- Slut citat ---
Ja, inte mycket att tillägga antar jag, från mitt håll! Tack så mycket :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida