Forum > Färdiga produktioner
mahan - LOVISA
Harmonica mike:
Äntligen,så fick jag som jag ville. :P Perra var ju lite motsträvig till att lägga den i trådhuvudet...
Lovisa har fått en egen tråd i färdig tappning.Härligt!
Jag är ju ingen dansbands freak,men då denna är gjord med glimten i ögat och resultatet av ett bra samarbete så är det fritt att älska eller hata..Jag gillar den i din tappning.Finns potencial i denna.Garanterat drottning på Norrbottens radion,lilla lovisa - fastnar i skallen oxå..
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.10.2007, 14:18:48 ---Äntligen,så fick jag som jag ville. :P Perra var ju lite motsträvig till att lägga den i trådhuvudet...
Lovisa har fått en egen tråd i färdig tappning.Härligt!
Jag är ju ingen dansbands freak,men då denna är gjord med glimten i ögat och resultatet av ett bra samarbete så är det fritt att älska eller hata..Jag gillar den i din tappning.Finns potencial i denna.Garanterat drottning på Norrbottens radion,lilla lovisa - fastnar i skallen oxå..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
It´s all yours Mike! :D
Könstig låt, jag blir faktiskt själv åxå på gott humör fortfarande när jag lyssnar på denna....dennna ... DB-dänga.
Rikssvensk dansbandsmusik i finlandssvensk tappning, he he! :D
Så nu vet alla var låten finns så det går fint att lixåm i smyg gå o lyssna, kommentarer är EJ nödvändiga men tas emot!
Tackar Mike för avlyssning,
h. johan
SYNTH:
En låt man blir glad av även om dansbandsmusik inte är min grej! :)
mahan:
--- Citat från: SYNTH skrivet 14.10.2007, 19:14:29 ---En låt man blir glad av även om dansbandsmusik inte är min grej! :)
--- Slut citat ---
Lika tycker lilla jag åxå :P
KAnske man kunde sälja detta till nån psykolog att användas som medizin mot depression :D
TAckar för lyssningen!
h. johan
tsmalmbe:
Puh!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida