Forum > Färdiga produktioner
mahan - LOVISA
mahan:
--- Citat från: Larsson skrivet 16.10.2007, 21:03:49 ---well johan..
vad ska man säga..du visar vart dansbands skåpet ska stå
med glans & finess..om jag fick önska något så skulle det vara
att "LA LA LA LOVISA" körerna kunde få komma upp bara ett litet snäpp..
ge mig ett PM om du behöver komp gitarr på folkparks turnen!! ;)
--- Slut citat ---
Ojaa, tackar för den Larsson!
Hon blev lixåm en lite HIT hela lilla Lovisa, tänk va lite det behövs bara det slinker in på rätt ställe. :)
Det där med turnén får du sen allt prata med Perrra om, det är ju han som står för det snygga kompet, jag bara slog till med texten och melllodiin! :D
Och om jag inte misstar mig så finns det väl säkert tre olika versioner på världen av denna DB-sång, så prata om succé! :D
TAcker för att du pinadde dina öron med lyssningen, :)
h. johan
cat:
Herregud! Hade nästan glömt bort denhär :D
O så spelar det igen i huvet ända tills (vad var det du sa?) juldagsmorron glimmar..
1up:
Är på helt rätt humör för den här sortens musik! Ler och blir glad! :D Men hur kommenterar man den här sortens musik?
mahan:
--- Citat från: cat skrivet 12.12.2007, 19:40:27 ---Herregud! Hade nästan glömt bort denhär :D
O så spelar det igen i huvet ända tills (vad var det du sa?) juldagsmorron glimmar..
--- Slut citat ---
Jou!
Hade själv åxå glömt denna, men den hänger med, på gott eller ont! :rolleyes:
TAckar för lyssningen (som skedde ett halv år sen)
h. johan
mahan:
--- Citat från: 1up skrivet 12.12.2007, 20:35:45 ---Är på helt rätt humör för den här sortens musik! Ler och blir glad! :D Men hur kommenterar man den här sortens musik?
--- Slut citat ---
Hahaa 1up!
Vet int hur du hittade denna strålande okommenterbara, lovable and hateable visa!
Allt behöver inte kommenteras, räcker med en "glad gubbe"! :D
Tackar för den 1up, och fortsätt med lyssningen! :)
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida