Forum > Demolåtar

glim ......ynot jobbar vidare..uppdaterad1005 funkar nu

<< < (2/5) > >>

ynot:

--- Citat från: Emulator skrivet 04.10.2007, 23:06:11 ---Svenska hård rock. OBS! Ej isärskrivet.

Aningen ansträngt uttryck i sången, även om det förvisso passar. jag har tjatat förr. MER BOWIEVOICE!!!!

Städa upp bland lägre frekvenserna sm odurrar lite hit och dit så är det klappat och klart :D

--- Slut citat ---

skall rensa i frekvenserna.. danko f;r lyssning e

ynot:
mahan ... balansering på to do list..

hm.....blir ofta inspirerad o tar en timme då blir det oftast snabbt o hårt ..men jag lägger detta på minnet igen smöra.smöra :)

hn.... skall sänka sången o visst kan man arra mer men är nog ute efter 2 min ös...

tack för lyssning o komments allihop

tony

Dividend:

--- Citat från: ynot skrivet 05.10.2007, 10:10:16 ---mahan ... balansering på to do list..

hm.....blir ofta inspirerad o tar en timme då blir det oftast snabbt o hårt ..men jag lägger detta på minnet igen smöra.smöra :)

hn.... skall sänka sången o visst kan man arra mer men är nog ute efter 2 min ös...

tack för lyssning o komments allihop

tony

--- Slut citat ---

2 minuter ös är fullt gott! :)
Kompositionen är intensiv och intressant. SÄnk sången ja..... Tycker inte du skall smöra alls  :P  Detta är din stil och den funkar oftast! (för mig alltså)

jay thomas:
J***vlar vilket tryck! Det här gillar jag, mycket.  :) Nu lyssnar jag i lurar så mixen säger jag inte så mycket om.

Tummen i zenith!

ynot:
mr D...trackar prova lite smör eller räkost i alla fall. hoppas du fixar det med ;)

jay thomas... tackar för tankar o lyssning..

uppdaterad med min smörröst+städat basregister..bätter balanzzzzzzze
vassmusic.com/glimmer2.mp3

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion