Forum > Demolåtar

glim ......ynot jobbar vidare..uppdaterad1005 funkar nu

<< < (5/5)

DåligtGehör:
Den sågande kompgitarren, sången samt de anfallande infallen på gitarr är väldigt bra. Kan nog bli bättre rent ljudmässigt om än inte för slipat. Men utrycket gillar jag skarpt. Trummorna tycker jag däremot inte presenteras med något bra ljud. Låter nästan gnissligt och pappakartong.

Känns som en riktigt stark sak!

ynot:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 10.10.2007, 01:45:39 ---Jo men där ser man :P
Visste det,grym ton i rösten när du släppte på trycket.Härligt TONY! Mer av den varan på nästa låt,här blev det kanon med växel trycket.Mixen helt ok.

Trycket i låten kvar - perrens!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

tackar så mycket hm .skall etsa in det i bakskallen ,,,,,man behöver inte ta i så mycket,,,,,,

ynot:

--- Citat från: DåligtGehör skrivet 11.10.2007, 21:22:36 ---Den sågande kompgitarren, sången samt de anfallande infallen på gitarr är väldigt bra. Kan nog bli bättre rent ljudmässigt om än inte för slipat. Men utrycket gillar jag skarpt. Trummorna tycker jag däremot inte presenteras med något bra ljud. Låter nästan gnissligt och pappakartong.

Känns som en riktigt stark sak!

--- Slut citat ---

trummorna är dåliga samplingar förhoppningsvis kan jag locka min trummis att hamra in lite roligare komp...

tackar för lyssning o komments dg ...

tony

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion