Forum > Demolåtar
glim ......ynot jobbar vidare..uppdaterad1005 funkar nu
ynot:
hej igen .... :D
kan inte låta bli o plåga er ... lyssnade på pj harvey o blev inspirerad....
en snabbis till.
2007
ynot
glimma
mp3
2 min
distad röst...revalver guror...trum loopar...synt bas(inte så bra kanske)
vassmusic.com/glimm.mp3
uppdaterad med min smörröst+städat basregister..bätter balanzzzzzzze
vassmusic.com/glimmer2.mp3
Emulator:
Svenska hård rock. OBS! Ej isärskrivet.
Aningen ansträngt uttryck i sången, även om det förvisso passar. jag har tjatat förr. MER BOWIEVOICE!!!!
Städa upp bland lägre frekvenserna sm odurrar lite hit och dit så är det klappat och klart :D
mahan:
Oukki Ynto!
Åter en mycket personlig komposition. 1,73 takter in på låten o man vet att detta måste ju vara Påvel Ramell! :P
Håller med Emu att nedre registret städas och så gör det övre aningen ont i örat, lyssnar med lurar, sång volymen aningen ner så att allt e i ballllanz! :)
well done! :)
h. johan
Harmonica mike:
Tjabba T igen..
Motorsågs massakern i ljud väg :P Fasiken vilket tryck.Sologuran lite låg och omotiverat pannad vänster..Balans eftersträvas..Det blev så tomt i höger lur,kan ju iofs vara en begynnande hörsel skada som beror på att jag glömde bort att sänka volymen i lurarna när det drog igång.. :ph34r:.Allt som glimmar är inte guld..helt rätt och allt är inte musik som låter...Dock är detta musik,ala´Yton..Mixen ok,inget att invända mot.
Lite seriösare då..Jag funderar ibland på hur din röst låter utan tryck från diafragman..kanske får man höra det nån gång..Typ smörsång ala´Julio Iglesias..Kunde inte hålla mig :lol:
Skön dänga Tony,kort men med ett ruskigt tryck.
Mvh
Micael
HomoNeophilus:
Ah, tufft! Hört Abramis Brama nåt? Inte helt olikt i uttrycket.
Gillar, det! Trummorna skulle behöva jobbas på man vill ha lite mer dynamik där, att det drämmer i ordentligt på vissa ställen. Sången är lite stark i jämförelse med resten och känns lite ensam på sina ställen.
Sen skulle man förstås kunna utveckla arrangemanget över huvud taget...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida