Forum > Färdiga produktioner
Harmonica mike - Water from the hill
Harmonica mike:
--- Citat från: Boxcutter skrivet 10.06.2018, 13:03:29 ---Tråkigt med motgångarna, men kul att du sätter dig och skriver en låttext om det! :D Ger mig den perfekta bluesiga känslan som behövs för att orka hänga tvätt!
--- Slut citat ---
Tack för kommentaren Boxcutter. Kul att inspirera även om det bara var för tvätt :D Utr. pågår fortfarande..
Mike
Marsall:
Så naket så skört o rakt in i hjärtat det berör .Finemangs säger jag bara som en blues skall vara..
Hoppas det tråkiga löser sig,,Rock on B)
Harmonica mike:
--- Citat från: Marsall skrivet 16.06.2018, 00:26:21 ---Så naket så skört o rakt in i hjärtat det berör .Finemangs säger jag bara som en blues skall vara..
Hoppas det tråkiga löser sig,,Rock on B)
--- Slut citat ---
Thanx marsall,ylade rakt från hjärtat efter en månads frustration..Nu har jag lirat den några varv så jag kanske gör en ny tagning med tightare och mer genomtänkt gura..Men men,det får bli längre fram.
Utredningen av detta fortsätter,nu är Länsstyrelsen indragen som tillsynsmyndighet över det här vattensystemet..
Mike
Eddi:
Kul att du testar med gitarr det har ju inte precis varit ditt varumärke tidigare men det låter bra sången är som alltid outstanding ... :D
Harmonica mike:
--- Citat från: Eddi skrivet 22.06.2018, 03:17:36 ---Kul att du testar med gitarr det har ju inte precis varit ditt varumärke tidigare men det låter bra sången är som alltid outstanding ... :D
--- Slut citat ---
Ja jag har ju en ackegura som jag klämmer på mellan varven. Tidigare så var den mer frekvent i mina alster men då jag lirar som en kratta så får man ju fuska med annat också :D Den här har jag nu på acken men det sköra blir svårt att återge igen så den får gå så här till historien.
Tack för kommentaren Eddi och för omdömet om sången så blir det :wub:
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida