Forum > Demolåtar
Gurano & Harmonica Mike - Let the river roll
Harmonica mike:
--- Citat från: Henric skrivet 30.04.2018, 18:04:53 ---Gött lir!
Tankar under lyssningen:
Slutet - en snygg fade out kanske....lite abrupt nu...
Mixen - sitter ihop bra nivåmässigt, totalt känns det lite dammigt, skulle önska lite mer bett i mellanregistret, inga stora grejor - referens lyssna och kolla!
Mvh Henric
--- Slut citat ---
Lite mer bett,antar att du vill ha lite mer skärpa/diskant i mellan registret..Det går ju att fixa då vi mastrar alla låtarna..
Slutet,ja där kan man ju också göra nån krusidull eller förlänga och köra en fade out..Eller så släpper vi den så här. Vi får se,nu kör vi mot nya mål/låtar så detaljerna får vänta :)
Tack för kommentaren Henric,den uppskattas.
Mike/Gurano
bjurte:
I det stora hela låter det riktigt bra om detta o fin mix, ibland kan det bli lite rörigt för mina tröttöron, med för mycket
ljud och spel samtidigt, men det är nog mest jag som har mina hörselproblem.
Som sagt Bra sound och bra mix...
Eddi:
Har inte läst andra kommentarer men spontant så är det här en låt som bara musiker kan älska och det gör jag ety alla delar är fruktansvärt bra speciellt munspelandet men jag finner ingen röd tråd i det hela ingen refräng eller hook och det saknas mig upplever jag det som. Men som sagt jäkligt bra prestationer på allt. :D
Harmonica mike:
Kommentarer najsigt :)
Bjurte:
Ja det är ju lite mycke som låter i denna men allt hörs bra så det är bra mixat av G. Peta kan man ju alltid göra i mixarna men nu är vi vidare med andra alster idér så finliret får vänta.Tack för kommentaren å digget.
Eddi:
Ja det är ju en låt för pokerspelarna det här och den stress dom kan känna inför Flop/River/Turn..Försökte förmedla det med ett hyperstressigt munspelslir :D Lite rostig än då jag inte lirat på ett par år,men det tar sig. Sedan så är det ju blåbaserad rock och den röda tråden är mer blå här..Så den syns inte men hörs :D Tack för digget och en sån här för raden om liret :wub:
Mike/Gurano
Gurano:
Bra att du svarat HM för jag är bortrest på fiskerresa med dålig/ojämn uppkoppling :)
Tack för era lyssningar å komments. :D
/Gurano
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida