Forum > Demolåtar

MrG & Marsall - I mitt hus

<< < (2/3) > >>

Harmonica mike:
Ja men jäddrar i min lådda!

Nu har ni den boys,grym skillnad mot först mixen.

Det här blev ju alldeles lysande.

Det är inte bara fem surrande bin utan en hel bikupa - full pott i min bok.Lite radiohook på de där bina typ sommarplåge hitten..

Sången skön sthlms dialekt - I Love it
Kompet så grymt snyggt - kanon lirat G.

Och nu har jag sagt det jag skulle,men kommer definitivt att återvända till denna sköna dänga. Skall dra ned den till min påbörjade "sommar musik 2018" för avnjutning ute i stugan.

Tack för musiken boys.

Mike

Asti:
Riktigt skönt gung och grymt snyggt gitarrljud! Jag får lite Lynard Skynard-vibbar.  :)
Gillar också introt (synth?) och körerna med mycket rumsljud i slutet! Fräck attityd i sången.
"Surrande bi"-avsnittet efter dryga halvminuten kunde gärna vara ett snäpp högre (jämfört med sången i övrigt).
Partiet mellan ca 1:01 och 1:38 går lite på tomgång. Där skulle jag vilja haft ett gitarrsolo alternativt korta ner...
Mixen känns annars balanserad. Bra colab!
/Asti

Eddi:
Jomenvisst senaste mixen är ju superduperbra ju ni har lyckats balansera alla ljud på ett vettigt sätt :D

spacetrucker:
Jo, jag gillar också den nya mixen bättre. Trots att låten inte helt är min kopp te så måste jag medge att jag nog gillar den :)
Basen är fin ^_^

//Space

91:an:
Visst blev det skillnad med nya mixen! Härligt gung i låten och suverän bas. Är det elbas eller på synth?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion