Forum > Färdiga produktioner
mahan - BREAKE LOOSE
Aettan:
Jaha mixsågpejbäcktime :D närå bara lugn :D det låter precis som det ska min gode man men iofs. skulle man vilja höra lite bättre vad du sjunger om. Obs! en väldigt liten försynt synpunkt för det låter jäkla bra, kanske inte min favoritmusik men ändå och fronta sången mer :D.
mahan:
--- Citat från: Hellpig skrivet 04.06.2008, 23:55:29 ---En go´låt, jag tycker inte att den är så farligt repetativ, man har ju hört låtar på topplistorna som är snäppet värre i så fall. Jag skulle vilja slänga in en referens till en annan grupp än Queen men jag kommer inte på vilken grupp det är jag tänker på... (alltså borde jag inte tänka på någon grupp alls... right?!) Nä, det är ngn 80-talsgrupp som jag förmodligen inte lyssnat på sedan det begav dig. Bra spelat, bra sång, snygg mix - inget mer att tillägga.
--- Slut citat ---
Tjou HellP!
Ringde just upp Queen o Baycity Rollers, och ingendera tyckte att min låt lät värst bekannt! :huh: :rolleyes: :P :lol:
Men du vet ju redan att Mahan levde sin gyllene rövartid på 80-talet, så det har nog satt sina spår i bakhuvet!
Kul att det gillas dock, berätta när du kommer på vilket det andra referensbandet var, ok! :)
Takk o båkk för kommentaren! :)
h. johan
mahan:
--- Citat från: Aettan skrivet 05.06.2008, 03:41:41 ---Jaha mixsågpejbäcktime :D närå bara lugn :D det låter precis som det ska min gode man men iofs. skulle man vilja höra lite bättre vad du sjunger om. Obs! en väldigt liten försynt synpunkt för det låter jäkla bra, kanske inte min favoritmusik men ändå och fronta sången mer :D.
--- Slut citat ---
Tjou Aettan!
Pejbäkk, he he, hur som helst, jag kan ta det som en .... god man! :rolleyes: :D
Noterar denna nivåjusteringönskan, tas i beaktande om/när en ny version slängs upp.
Kul att du gav dig tid att lyssna fastän inte din favvegenre, så takk för lyssningen! :)
h. johan
mahan:
BUMP!
Det diskuteras latency och synk i en annan tråd och broder Wernborg kom ihåg ett collab som han lirat ett skitsnyggt solo till men eftersom han glömt hur låten går så BUMPAR jag detta alster som redan är över sju år gammalt, men står sig väl än idag! :wub:
Visst kunde vi göra musik då förr...
Så njut av låten och Wernborgs skitsnygga solo!
h. johan
Wernborg:
Ah. där var den ja.
:)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida