Forum > Demolåtar

Asti - Med kniven mot strupen (Åh du milde) - VIDEO

<< < (7/7)

karl:
Hej Asti.... Mer sällan man kollar in här men fint att se att någon tar sitt ansvar och skriva en sång som är aktuell för världsläget... I bland när jag skriver något sånt så känns det lite pretto då man aldrig får den spridningen som innehållet förtjänar men WTF man har sin rätt att uttrycka sig.... fin komposition och bra text...keep up / karl  B)

Asti:

--- Citat från: karl skrivet 05.02.2019, 19:41:22 ---Hej Asti.... Mer sällan man kollar in här men fint att se att någon tar sitt ansvar och skriva en sång som är aktuell för världsläget... I bland när jag skriver något sånt så känns det lite pretto då man aldrig får den spridningen som innehållet förtjänar men WTF man har sin rätt att uttrycka sig.... fin komposition och bra text...keep up / karl  B)

--- Slut citat ---
Melodin blev lite vemodig, så texten kom lite av sig själv. Tänkte nog inte så mycket på att ta mitt ansvar.  :)
Men visst, det finns ju mycket att tycka till om med tanke på hur världen ser ut idag.... :wacko:
Kan hålla med om att det lätt blir pekpinnar och schablonuttryck när man försöker skriva något seriöst.
Kul att du gillar komposition och text! Tack för din feedback karl! Lyssnar en del på din musik på Spotify.
Många bra låtar! Har du använt någon mastrings-site, eller är det din egen mastring?
/Asti

91:an:
Har lyssnat på denna låt ett flertal gånger tidigare och den blir större för varje gång. Så snyggt med sticket som bryter av så fint! Stark text lyfter ju speciellt också.

Asti:

--- Citat från: 91:an skrivet 08.02.2019, 13:23:32 ---Har lyssnat på denna låt ett flertal gånger tidigare och den blir större för varje gång. Så snyggt med sticket som bryter av så fint! Stark text lyfter ju speciellt också.

--- Slut citat ---
Jätteroligt att du gillar låt och text!
Tack för din feedback!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion