Forum > Demolåtar
Gurano & Harmonica Mike - A cold wind
Gurano:
Man kan nog säga att HM och jag är inne i ett stim, så här kommer en liten idé till som vi håller på med.
Vi tar gärna emot era tankar på det mesta kring låten.
Gurano
Your browser does not support the audio element.
Marsall:
Bra o cool låt som passar perfekt för hm s strupe o magmun :) För än mer upphottning av låten ? kanske ett stop vid210 nedtagning av låt alt endast trummor alt trummor bas och sången förståss o sen pang på med reffen som kommer232.. testa vettja mina 5 cent :D Bra colab boys!!
hogge:
--- Citat från: Gurano skrivet 28.03.2018, 10:34:10 ---Man kan nog säga att HM och jag är inne i ett stim, så här kommer en liten idé till som vi håller på med.
Vi tar gärna emot era tankar på det mesta kring låten.
Gurano
Your browser does not support the audio element.
--- Slut citat ---
Grymt... Kul att se att du lämnar lite utrymme för sångslinga Gurano, och jäkligt kul att höra en ”peppad” HM igen... Bra skit...
Harmonica mike:
Marsall:
Tack för låtdigget,snörpte ihop diafragman och då blev det så här soundmässigt :)
Bra tips om att dra ihop kompet före reffen,det kan bli kalas,och värt en test. Nu har vi ju påsklov så det får bli efter påsk B)
HOGGE!
Ja men vad kul att du hittade igen KR. Och tack för digget av lir/yl å låt
#################################################
Tack boys för lyss och kommentar på vårt senaste alster,dom står som spön i backen nu :D
Mike/Gurano
spacetrucker:
Kul att ni är i farten :)
Bra låt, skönt driv...
Om jag nu skall hitta nåt att såga på så: Sången och gitarren tävlar ställvis om utrymme tycker jag. Kanske sänka "melodigitarrens" volym ett litet snäpp där den går samtidigt med sången. Håller även med om att ett lugnare parti kanske skulle sitta bra.
//Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida