Forum > Färdiga produktioner

Hellpig, Shrine of Distortion - Teenage Beauty Queen

<< < (2/4) > >>

Wernborg:
Rock'n roll damn it.

Zyan:
Gött som faan.

Bra jobbat, ibland känns det lite otight men det ska inte vara hårt och skitigt. Och det är det.  :D

Hellpig:
Har nu ändrat filnamnet enligt nya regler samt lagt till id3-taggar-info.

Skitigt och så, jo det skall det va'! :) Det kunde säkert blivit lite snyggare om jag spelat in det tightare men... eftersom tempot på begäran ökades rejält (från 140-150 bpm till ca 170!) i kombination med att jag spelade in den samma eftermiddag som jag kom på riffen så blev det som det blev. Jag är ingen Djonas på gura (han är ju så jäkla tight... och duktig!) och det är ju inte heller som när man lirade i band, då man kunde repa låten under en lång period innan det blev dags för inspelning. Så... jag är inte så defensiv som det kanske låter nu.  :blink: Bara flöt iväg i mina egna tankar fast i textform.

:wub: Och tack för kommentaren Zyan... och alla andra.

Zyan:

--- Citat från: Hellpig skrivet 23.02.2007, 23:37:56 ---Har nu ändrat filnamnet enligt nya regler samt lagt till id3-taggar-info.

Skitigt och så, jo det skall det va'! :) Det kunde säkert blivit lite snyggare om jag spelat in det tightare men... eftersom tempot på begäran ökades rejält (från 140-150 bpm till ca 170!) i kombination med att jag spelade in den samma eftermiddag som jag kom på riffen så blev det som det blev. Jag är ingen Djonas på gura (han är ju så jäkla tight... och duktig!) och det är ju inte heller som när man lirade i band, då man kunde repa låten under en lång period innan det blev dags för inspelning. Så... jag är inte så defensiv som det kanske låter nu.  :blink: Bara flöt iväg i mina egna tankar fast i textform.

:wub: Och tack för kommentaren Zyan... och alla andra.

--- Slut citat ---

Hehe...klart man lyssnar. Tycker skiten passar, allt ska inte vara blankpolerat. Detta ska bara vara rockigt och hårt.

slaptap:

--- Citat från: Emulator skrivet 23.02.2007, 13:07:42 ---...en absolut favvis i festivalen...

--- Slut citat ---
Word ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion