Forum > Färdiga produktioner

Asti - For real (ny version)

<< < (7/7)

Asti:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 28.03.2018, 09:12:44 ---
--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.03.2018, 08:16:04 ---Skön låt, väl framförd, snygg melodi, bra sång.... men trots det "når" låten inte fram liksom... Du har satt ribban väldigt högt för dig själv :lol:
Men, som Gurano sa "så kan det vara ibland". You can't win them all :P

//Space

--- Slut citat ---

E de samma låt fortfarande.... undrar värför jag skrev sådär :unsure:... det är en bra låt ju  :)
Nämen på riktigt, vet inte vad du ändrat på men nu gillar jag låten. Minns att det var nåt med trummorna som störde mig... har du gjort nåt åt dem?

//Space

--- Slut citat ---
Jodå, det är samma låt!  :)
Jag har höjt trummorna en aning i "refrängen".....annars tror jag inte jag gjorde nåt mer med dom!
Jag la däremot in ett par kompgitarrer i refrängen, som skulle förstärka rytmen.
Tack för uppföljande feedback Krister!
/Asti

Asti:

--- Citat från: Toby skrivet 28.03.2018, 20:20:38 ---Mycket bättre dynamik! I mina öron för mycket mellanregister däremot. Saknar spets. Slutet är...tveksamt.  ;) Men skit i det om du vill för låt och framförande är kanon!
Toby

--- Slut citat ---
Skönt att dynamiken känns bättre!
Kanske ska jag höja diskanten generellt och dra ner lite på mellanregistret ja.... :unsure:
Menar du att slutet borde vara annorlunda eller med mer eftertryck?  :)
Tack för uppföljande feedback Torbjörn!
/Asti

Asti:

--- Citat från: hogge skrivet 29.03.2018, 00:41:07 ---
--- Citat från: Asti skrivet 19.03.2018, 15:11:56 ---Edit 2018-03-25: Har försökt få mer dynamik i låten och mer tryck i refrängen. Bättre?
Testar på nytt att ladda upp en mp3:a...Jomen det funkade! Toppen!
Ni får gärna ha synpunkter på vad som helst, men helst något som har med låten att göra!  :)

Titel: For real
Artist: Asti
Text & Musik: Asti
Producent: Asti
Medverkande: -
År: 2018
Längd: 4:29

--- Slut citat ---

Det var såååå länge sedan jag besökte KR (har haft mycket annat för mig), men när det första man klickar på är Asti (DU) och får njuta av din Lennon/NcCartney-inspirerande sång och deras (dina) magiska melodier så fattar jag inte varför jag inte är här dagligen?

--- Slut citat ---
Kul att höra från dig igen och tack för de fina orden!
När får vi höra något nytt från Hoggez?
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion