Forum > Demolåtar
En Gammal Munk På Vandring
DåligtGehör:
Ja den lämnar inte så mycket intryck hos mig. Rätt traditionell i sin stil. I några ögonblick påminner din sång om någon välkänd vissångare men vem?
1up:
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 01.10.2007, 18:57:54 ---Ja den lämnar inte så mycket intryck hos mig. Rätt traditionell i sin stil. I några ögonblick påminner din sång om någon välkänd vissångare men vem?
--- Slut citat ---
Ja, men det var ju lite synd. Å andra sidan får jag motivation till att jobba med känslan på rösten och förfina gitarrspelet. Det är ju inte de förmågar jag använder oftast kanske. :)
Ja, vilken känd vissångare är det frågan om? Hmmm. Skjuter från höften och gissar: Cornelis?
mahan:
Tjahhaa...En kul liten visa som kunde vara värd en stämd gitarr och en jämnare mix,
och så ropar nån just, nej nej det ska just vara så här :P
så detta är väl gjort med lite provokation i ögonvrån kan jag tänka mig ;)
h. johan
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 01.10.2007, 20:26:56 ---Tjahhaa...En kul liten visa som kunde vara värd en stämd gitarr och en jämnare mix,
och så ropar nån just, nej nej det ska just vara så här :P
så detta är väl gjort med lite provokation i ögonvrån kan jag tänka mig ;)
h. johan
--- Slut citat ---
Det kanske man inte kan tro, men för en gångs skull var det rakt-på-och-kör för den här låten. :) Vill ju i alla fall försöka att undvika att hamna i ett fack av djup-tänkande-konstmusiker. ;)
Vet mitt gitarrspel lämnar övrigt att önska och att ljudkvaliteten inte var på topp. Tydligen var mixen lite ojämn också, du menar kanske i nivå?
Vi tackar här så mkt för att visan fick ljuda ur dina högtalare och hoppas din helgvistelse i stugan var angenäm!
Dividend:
Den här munkvisan har satt sig i närminnet hos mig :wacko: Hör den var jag än går.... SKynda v2! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida