Forum > Demolåtar
En Gammal Munk På Vandring
Tokai:
Kan nog bli bra :rolleyes:
Stäm gitarren, otroligt viktigt när du lägger upp låtar. Också viktig när man skickar till olika skivbolag och så.
1up:
--- Citat från: Dividend skrivet 05.10.2007, 21:49:58 ---Den här munkvisan har satt sig i närminnet hos mig :wacko: Hör den var jag än går.... SKynda v2! :)
--- Slut citat ---
oki! Ska pröva imorrn då :)
1up:
--- Citat från: Tokai skrivet 05.10.2007, 22:37:25 ---Kan nog bli bra :rolleyes:
Stäm gitarren, otroligt viktigt när du lägger upp låtar. Också viktig när man skickar till olika skivbolag och så.
--- Slut citat ---
Mhm, thanx! :)
Jorå, I know. Ibland är inspirationslustan större än perfektionisten I mig bare. Min far är pianostämmare så jag har stämmandet i blodet! Kan stämma ordentligt om jag vill. Så det så. :)
Emulator:
ja. lite kluven till mina egna intryck. å ena sidan är det en trevlig melodi, och du har ettr rätt neutralt uttryck i rösten som en del vissångare har. Men jag skulle nog vilja ha mer personlighet i det hele, tänk cornelis. knarra med rösten, låt ord sluta i viskning, prata något ord, sjung nästa.
MENA det du sjunger etc.
Lägg ner lite mer sånt på denna och den kommer lyfta enormt!
1up:
--- Citat från: Emulator skrivet 06.10.2007, 12:02:29 ---ja. lite kluven till mina egna intryck. å ena sidan är det en trevlig melodi, och du har ettr rätt neutralt uttryck i rösten som en del vissångare har. Men jag skulle nog vilja ha mer personlighet i det hele, tänk cornelis. knarra med rösten, låt ord sluta i viskning, prata något ord, sjung nästa.
MENA det du sjunger etc.
Lägg ner lite mer sånt på denna och den kommer lyfta enormt!
--- Slut citat ---
Bra synpunkter där! När man knappt kan texten utantill och knappt minns hur man ska ta ackorden på guran kommer sångens uttrycksfullhet lätt i efterhand. :P Håll ut! Inom några timmar V2! *la, la, la, la, la, la, laaa* (sjunger upp :))
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida