Forum > Färdiga produktioner

Henric - Falsk Fasad

<< < (2/6) > >>

Henric:
Har lagt upp en första testmix på första rundan med sång och grymt fräckt munspelslir av Harmonica Mike! Bir riktig rock´n roll detta - när det blir färdigt!  :wub: :wub: :wub:

Henric

spacetrucker:
Låter och svänger bra. Lite tycker jag att sången tävlar om utrymme mad gitarrer och munspel. Kanske rensa lite där?

//Space

Harmonica mike:
 :D

I like it Henric  :wub:

Grymt skönt sound på munspelet,nice. Som om jag hade gjort det själv  :lol: :wub:

Mixen,jag har inget att klaga på,det svänger så det svartnar hos mig,jag måste gå och kolla blodtrycket på VC  :D

Rock ´n´roll on mate detta blir kalas.

Mike

Henric:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 23.01.2018, 09:28:19 ---Låter och svänger bra. Lite tycker jag att sången tävlar om utrymme mad gitarrer och munspel. Kanske rensa lite där?

//Space

--- Slut citat ---

Många som slåss om utrymmet - en pianist, två gittarister och en Norrländsk munspelare!  :lol: :wub: :lol:
M a o - fullt ställ!

Tror det löser sej, sången ska vara lite mera in your face, lite för snällt sångljud....vi får höra vad som händer under resans gång - som det känns nu blev versen refräng!  :o

Henric

Henric:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.01.2018, 09:59:38 --- :D

I like it Henric  :wub:

Grymt skönt sound på munspelet,nice. Som om jag hade gjort det själv  :lol: :wub:

Mixen,jag har inget att klaga på,det svänger så det svartnar hos mig,jag måste gå och kolla blodtrycket på VC  :D

Rock ´n´roll on mate detta blir kalas.

Mike

Himla gött munspelslir - ja det känns gött så här långt!  :wub:

Henric

--- Slut citat ---

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion