Forum > Färdiga produktioner
Henric - Falsk Fasad
Henric:
Har lagt upp en första testmix på första rundan med sång och grymt fräckt munspelslir av Harmonica Mike! Bir riktig rock´n roll detta - när det blir färdigt! :wub: :wub: :wub:
Henric
spacetrucker:
Låter och svänger bra. Lite tycker jag att sången tävlar om utrymme mad gitarrer och munspel. Kanske rensa lite där?
//Space
Harmonica mike:
:D
I like it Henric :wub:
Grymt skönt sound på munspelet,nice. Som om jag hade gjort det själv :lol: :wub:
Mixen,jag har inget att klaga på,det svänger så det svartnar hos mig,jag måste gå och kolla blodtrycket på VC :D
Rock ´n´roll on mate detta blir kalas.
Mike
Henric:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 23.01.2018, 09:28:19 ---Låter och svänger bra. Lite tycker jag att sången tävlar om utrymme mad gitarrer och munspel. Kanske rensa lite där?
//Space
--- Slut citat ---
Många som slåss om utrymmet - en pianist, två gittarister och en Norrländsk munspelare! :lol: :wub: :lol:
M a o - fullt ställ!
Tror det löser sej, sången ska vara lite mera in your face, lite för snällt sångljud....vi får höra vad som händer under resans gång - som det känns nu blev versen refräng! :o
Henric
Henric:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.01.2018, 09:59:38 --- :D
I like it Henric :wub:
Grymt skönt sound på munspelet,nice. Som om jag hade gjort det själv :lol: :wub:
Mixen,jag har inget att klaga på,det svänger så det svartnar hos mig,jag måste gå och kolla blodtrycket på VC :D
Rock ´n´roll on mate detta blir kalas.
Mike
Himla gött munspelslir - ja det känns gött så här långt! :wub:
Henric
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida