Forum > Demolåtar
Harmonica mike/Asti - Silence Final cut V 10
Harmonica mike:
Det blev en liten V2 idag..
Fick en timme till musiken och det får man ju vara nöjd med då barnbarn och Min Eva har andra planer för mig idag :wub:
Ska sätta sång på delen före kören som får bilda övergången tillbaka till första versen..Så är det tänkt..Bra dåligt,tja jag lånar ut rewood kapen igen - såga på. Gick på Marsalls tips om att hålla igen på första delen,jag tycker det blev bättre.
Det börjar utkristallisera sig en låt så sakteliga..
Mike
Marsall:
Ohh underbart smakar mumsfilli nu i mina öron :wub: lite låg volym är det ju på leaden ..
Kom på en grej under lyssen nu :) sista ordet när låten tar slut kan hållas ut liite aheaaad. Sen kommer en repris på dom 2 första meningarna igen! Silence violence but love it hurts the most
Im crawling down the avenue while the sky is turning blue. B) Rock on!!
Harmonica mike:
Marsall -
Kul att den tar sig :wub:
Ja det var en riktigt bra idé om outrot,och första versen blev ok i uttrycket också..Anammar det,skall kombinera det med första stämsången som är klockren tror det blir perfa..Mixar gör jag sedan har lite kvar i sången som inte är hundra samt text på sträckan före kören..Kören är inte heller hundra men det fixar sig nu när jag vet hur jag skall ta stämmorna,,Synd att jag inte har mer tid bara för detta,det gäller ju att smida då järnet är varmt :) Fast familjen får ju gå först..
Stort tack för kommentaren,du får ju snart upphovsrätt i denna :D
MIke
zorrow:
Mycket vackert! :wub: Riktigt snygga körer och sång. :D Mixning förstår jag återstår så jag kommenterar inte den. Bravo så här långt!
Harmonica mike:
Zorrow:
Tack för fina ord :wub: Jag brinner starkt för denna och det kommer mer,förhoppningsvis redan idag..
Jag skall yla in lite mer text och styra upp utrot samt börja fila på en cello till detta..Samt ta om lite sång - körerna är ett utkast,men kan nog bli rätt bra med lite slip..Text mässigt så blir det förmodligen en ändring mot det som komma skall..
Tack för kommentaren,den värmer fint i ett snörikt och Kallt Norrbotten..brrr :)
Mike
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida