Då skall vi se -
Jaak:
Ja vi får se hur denna tar sig..Ska sätta text/sången först,sedan så kan man ju alltid tillverka nåt brytande innan reffen eller före outrot kanske är smartare..Men jag tror jag behåller outrot i sin helhet då körerna där sitter som en sportmössa,eventuellt en liten förlängning där

Asti:
Japp mixen har lite,lekte runt med reverben och delayen som jag alltid gör på V1 - första skapelsens rus

Kul att du gillar låten (och sången

) även om den har lite mycket suggestivitet än så länge..Det löser sig kanske med mer text/sång och mer guror..Ser över mixtipsen senare.. sido skott - Rattat en del i sångljudet i inspelningsförfarandet,klart bättre nu i de tester jag kört..Ska testa min gamla Mackie mixer och köra sången genom den innan jag köper nåt mer som jag inte behöver

Marsall:
Oj det var en skön liknelse som jag uppskattar

Håller med,måste få ihop transportsträckorna väl så suggestivt nu..Text och sång först,möjligen nån sorts brytare på nåt ställe och massivt kör outro som nu med lite förlängning kan bli perfa..Samt guror och guror och guror
Maxb:
David Bowie,,,Ja fick man in honom på denna så skulle nog kör arret och sången få ett lyft helt klart

Han har en grym pipa Bowie. Ja jag får väl kolla upp om han har nån fanbase sida och testa vet ja när jag har satt allt.. Fast han har väl en sisådär tjugo lawyers som det skall gå genom och 44 musikförläggare samt 11 skivbolag

Men tanken är god Max tanken är god..
###########################
Det var väl alla då..Stort tack för kommentarerna,då jobbar jag vidare på denna.
Mike