Nytt nice

Acke gura ja..Rätt marigt att få till.
Din inspelning är lite vass ja..Vad som saknas är mer botten,åtminstone i mina lurar..
Tsmalmbe är väl den som brukar få till det grymt bra och Wernborg samt inte minst vår Asti..
Jag gjorde några inspelningar med min vapendragare från livetiden Josse,och spelade in hans Martin modell sjuttiotal för en del år sedan..Det blev faktiskt över förväntan.Men den har ju ett schysst ljud..
Jag köpte mig en Simon and Patrick för några år sedan,tyvärr cutaway modell så den har inte Martin gurans botten..Har inte fått till den än kan jag säga i inspelningsförfarandet.Behövs nog nya strängar

Det tips jag kan ge,om guran har inbyggd mic, kör in den micken på ett separatspår och blanda signalerna från rumsmick och inbyggda..Läste nånstans om det men men,jag är som sagt ingen expert på det här..
Mycket av rummet man lirar i kommer ju med då man lirar in ackeguror..Fast det där vet du mer om än jag

Lite tankar från norr
Rock on,skönt embryo här dock
EDIT: Soundet du har fått till fungerar ju givetvis om du tänker anpassa in det i en basig mix..Så inget direkt fel i detta..Men som ensam komp,lite för vasst och utan botten..Mike