Då skall vi höra..
Jag tyckte första versionen var perfa,allt som behövdes var en sänkning av kompgitarrerna för att lyfta fram det som inte hördes..Men du körde den svåra Bjurtevägen

och höjde det som lät i skymundan..Ja så kan man ju också göra.
Men du har en bit kvar i mina lurar. Sång och trummor är för lågt mixade i ljudbilden,sänk kompgurorna så kryper dom fram.
Det du vinner i tryck då,kan du utnyttja på mastern senare för att få det saftiga soundet du redan har på kompgurorna
i hela mixen.
Så tänker jag,men det kanske är galet tänkt då genren inte är min..
Det är grymt bra lirat och ylat.Du står i särklass på KR i denna genre helt klart.
Jag har en hårdrockspolare som har försökt omvända mig med dylik musik,men jag stretar emot

Jobbigt att åka bil med honom..
Det jag reflekterat över i de låtar jag hört är att mixarna liksom sväller över av tryck,men grejen är - alla instrument kan urskiljas och sången,den ligger över allt annat. Det gäller även trummorna där baskaggarnas frenetiska malande alltid går igenom i ljudbilden som en stångjärnshammare understödd av en virvel kagge från Hell typ

Ja ja,jag kanske svamlar på nu men det är söndag och jag har en besvärlig dag framför mig så jag hoppas mina synpunkter och svammel tas för vad det är,en åsikt i mängden
sänk kompgurornaMike