Forum > Färdiga produktioner
Asti - Tomorrow is another kind of day (klar)
Asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 16.01.2018, 08:32:31 ---Bra låt. Bra spelat och sjunget (som vanligt). Lite svårt att kommentera och ge kritik... man kommer liksom av sig och glömmer att skriva och bara sitter och lyssnar ju.
Gillar texten, väldigt bra. Basen, plugg? Thereminen är skön.
//Space
--- Slut citat ---
Fångar låten ditt intresse så du glömmer att skriva känns det som att jag lyckats bra! B)
Roligt att du gillar texten även om den är rätt pessimistisk! :)
Basen är en plugg från Gigasound (tror jag det hette), som jag fick av Equality för rätt många år sedan...
Theremin gillar jag också! Tack för din feedback Krister!
/Asti
Toby:
Riktigt snyggt när trummorna kommer in! Gillar therminen? i reffen. Du har verkligen känsla för melodier, helst i refrängen här. Ojdå, där var det slut! :lol: Ska man kalla detta ett förspel då?/Toby
zorrow:
Hej Asti. Klicket i slutet är kvar. Vet inte om det går att klippa utan att det blir ett för abrupt slut. En möjlig lösning är att lägga sång på ett nytt spår och kräma på med reverb. Ja, ja detta är bagateller på en annars mycket vacker låt. Allt annat sitter som en smäck. :D
Henric:
Låter bra, du är en låtkulsprutemaskin utan dess like! Låter bra, välgjort som alltid! En tanke som slog mej när jag lyssnade var att leadsången lät "likadan" på det nakna partiet och när kompet kom in....hade velat ha ett något mer naket sångljud där, tror det är kompressionen som stör mej där....kanske bara en petitess!
Mvh Henric
Asti:
--- Citat från: Toby skrivet 19.01.2018, 20:14:30 ---Riktigt snyggt när trummorna kommer in! Gillar therminen? i reffen. Du har verkligen känsla för melodier, helst i refrängen här. Ojdå, där var det slut! :lol: Ska man kalla detta ett förspel då?/Toby
--- Slut citat ---
Jo, det är en theremin! :)
Roligt att du uppskattar mina melodiförsök!
Låten är kort. Funderade på en instrumental vers som förlängning,
men tror inte det hade förstärkt speciellt.
Tack för din feedback Torbjörn!
/Asti
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida