Forum > Färdiga produktioner
Asti - När ljuset inte längre når mig (klar)
Asti:
--- Citat från: djonas skrivet 11.01.2018, 01:33:15 ---Grym låt.
Snygga gitarrer och bra sång.
Jag gillar syntarna också. Helgrymma ljud, passar perfekt.
Snyggt hantverk. :D
/ djonas
--- Slut citat ---
Jättekul att du gillar låten!
Tack för din feedback!
/Asti
spacetrucker:
Hmmm. jag var säker på att jag hade kommenterat denna...
Första gången jag lyssnade tyckte jag den slamriga delen var för slamrig och stack ut på fel sätt (och jag var helt säker att jag hade kommenterat det :unsure:). Nåväl, nu sticker den inte ut fel längre utan är bara slamrig och bra. Jagmenar så att det nu låter som att det lugna och det slamriga hör till samma låt liksom. Hursomhelst så gillar jag låten.
//Space
Asti:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 12.01.2018, 15:19:26 ---Hmmm. jag var säker på att jag hade kommenterat denna...
Första gången jag lyssnade tyckte jag den slamriga delen var för slamrig och stack ut på fel sätt (och jag var helt säker att jag hade kommenterat det :unsure:). Nåväl, nu sticker den inte ut fel längre utan är bara slamrig och bra. Jagmenar så att det nu låter som att det lugna och det slamriga hör till samma låt liksom. Hursomhelst så gillar jag låten.
//Space
--- Slut citat ---
A- och B-temat är ju arrade lite olika, så det kan nog lätt kännas som två skilda låtar....
Skönt att du tycker det funkar ihop i alla fall!
Tack för din feedback Krister!
/Asti
MaxB:
Härligt sound och eminent hanterande av instrumenten också! :P
Skön låt med omväxlingen mellan a och b-delen.
Är inte ett subbas-ljud ganska svårhanterligt, eftersom det stjäl mycket energi från övrigt?
Vad använder du för orgel? Är det B4? I så fall behöver du inte göra ett audiospår av orgeln för att kunna tona ut den.
Det hanteras med lätthet i mjukvaru-orgeln.
bjurte:
Bra låt som vanligt och visst tycker jag det blir en tydlig övergång mellan vers/Ref.
Kanske du kunde ha någon 'puk ragadagosh' som övergång som uppbyggnad!
Basen tycker är lite skum, väldigt mycket sub i refrängerna, sedan partiet som börjar vid 1:49 och 2:58, så försvinner basen nästan helt!
Jag skulle nog skära lite lågfrekvenser på den och höja volymen istället!
Kan dock vara så att mina monitorer inte pallar med basen..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida