Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - Fake News
Harmonica mike:
Jag tolkar det som att det är version 3 nu eller? Bra om man ger versionerna ett nummer mycket andvändbart för de som vill låna ut sitt öra.
Jag har lyssnat på två och kommenterat båda..
I den som ligger på sidan 1 nu så är du väldigt nära en perfekt mix i mina lurar kan jag tillägga för att inte skapa för mycket förvirring om jag inte har uppfattat versionerna korrekt..
Det finns en liten sänkninng kvar av kompgitarrerna om du skulle vilja ha en perfekt mix i mina lurar :lol: sedan när du har perfekt balans så kan du ju alltid ge sångaren lite reverb eller hela mixen. Men det sistnämnda är ju mera smaksaker och har inget med balansen i mixen att göra.
Håller du på så här så kommer jag att börja gilla dylik musik,för i detta finns en nerv och ett djävlar anamma som jag diggar.
Fast det är ju det där du vet med kompg..
Sjukt bra lirat är det helt klart och ylat och du mixar åt rätt håll.
Men som med allt annat,om en säger nåt,tja smaksak/utrustning..Om två säger samma sak,jahaja gaddar ni ihop er..Om tre säger samma sak,revolution :D
Mike
Asti:
Jag tycker mixen är bra nu! Sången hörs tydligt och trummorna kommer fram bättre.
Riktigt maffigt sound och skitsnygga gitarrer!
/Asti
zorrow:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 14.01.2018, 12:37:13 ---Jag tolkar det som att det är version 3 nu eller? Bra om man ger versionerna ett nummer mycket andvändbart för de som vill låna ut sitt öra.
Jag har lyssnat på två och kommenterat båda..
I den som ligger på sidan 1 nu så är du väldigt nära en perfekt mix i mina lurar kan jag tillägga för att inte skapa för mycket förvirring om jag inte har uppfattat versionerna korrekt..
Det finns en liten sänkninng kvar av kompgitarrerna om du skulle vilja ha en perfekt mix i mina lurar :lol: sedan när du har perfekt balans så kan du ju alltid ge sångaren lite reverb eller hela mixen. Men det sistnämnda är ju mera smaksaker och har inget med balansen i mixen att göra.
Håller du på så här så kommer jag att börja gilla dylik musik,för i detta finns en nerv och ett djävlar anamma som jag diggar.
Fast det är ju det där du vet med kompg..
Sjukt bra lirat är det helt klart och ylat och du mixar åt rätt håll.
Men som med allt annat,om en säger nåt,tja smaksak/utrustning..Om två säger samma sak,jahaja gaddar ni ihop er..Om tre säger samma sak,revolution :D
Mike
--- Slut citat ---
Hej Mike och zorry. Jag skall bättra mig på versionshantering :rolleyes: Sångaren har fått lite mer kräm och trummorna upp ett snäpp till. Kanske funkar bättre? Osäker :unsure: Kul att du börjar digga musiken som är mitt i mitt hjärta :D
--- Citat från: Asti skrivet 14.01.2018, 13:07:19 ---Jag tycker mixen är bra nu! Sången hörs tydligt och trummorna kommer fram bättre.
Riktigt maffigt sound och skitsnygga gitarrer!
/Asti
--- Slut citat ---
Tack Asti, vågar mig på en version till som låter OK i mina öron. Blev trummorna för höga?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida