Forum > Färdiga produktioner
Henric - Livets Konduktör
Henric:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 02.01.2018, 08:23:09 ---Jomen denhär svänger fint. Saknar lite diskant (eller klarhet) i trummorna :unsure:. Plåtarna (hihat + ride) kunde höras lite mer... men detta är ju en grovmix som du säger så det fixar sig säkert.
//Space
--- Slut citat ---
Kan säkert vara så just nu, vill inte ha för mycket effekter och skit nu när gitarrerna skall spelas in....brukar sluka CPU.....bättre med tighta gitarrer i detta skedet.....men jag ska ha det i åtanke! :rolleyes:
Tack för lyss å kommentar!
H
Henric:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.01.2018, 10:27:27 ---Wow vilket härligt ös Henric!
Jag gillar detta,det svänger ju så det svartnar.
Det blir kul att höra med sång.
Mike
--- Slut citat ---
Jag ser också fram emot att höra denna med sång! :lol: :lol: :lol: Det har iaf kommit fram mer text idag!
Mvh Henric
Henric:
--- Citat från: Wernborg skrivet 02.01.2018, 11:38:45 ---Härligt gung. Snygga guror.
Mellan 56-76 kanske det blir lite överdos av synkoper. Tror det skulle räcka att lägga varannan eller var fjärde. Det stoppar upp det härliga svänget lite tycker jag.
Ska bli kul att höra fortsättningen.
--- Slut citat ---
Ja där är gott om "inskjutningar" som en spelkompis till mej kallade det för! :lol: :lol: :lol: När jag gjorde grunden kändes det som jag ville ha något som bröt av från A-delens shufflegung - tror det blir coolt när sången kommer på! Kul att du gillar gurorna så här långt!
Mvh Henric
Henric:
--- Citat från: bjurte skrivet 02.01.2018, 13:22:16 ---Visst svänger det katten!
Kan hålla med Wernis om överdoseringen, men det kanske sitter som en smäck när sången ligger på!
--- Slut citat ---
Jag hoppas på att det blir bra när sången kommer på, när jag gjorde grunden kändes alternativet utan synkoper ganska händelselöst! Vi får höra när det blir klart!
Mvh Henric
Henric:
Krystat fram lite text idag, ska bli spännande att sjunga - mycket text och snabbt går det! :huh: :huh: :huh:
H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida