Forum > Färdiga produktioner

Henric - Livets Konduktör

<< < (8/9) > >>

Henric:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 15.01.2018, 11:46:08 ---Ja jäddrar i min lådda Henric!

Så grymt svängigt det här..Bra text finurligt skrivet och bra flyt i sången av densamme.

Reffen sitter som en smäck till resten. Ljudbilden,hittar inget att klaga på..Lyssnar i monitorerna och det svänger ju så in i h-e..Och ett pianosolo som gräddan på moset eller pomfritten om man nu föredrar det  :D Kanoners!

En låt i cool rivig pepsanda

Poängen då - lätt givet,fem fina snöflingor av fem möjliga.

Full pott från ett snöigt Norrbotten således,grymt bra jobbat med denna låt Henric.

Rock on mate

Mike

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar och hjärtligt tack för snöflingorna! Är inte riktigt 100 nöjd själv än....har gjort vissa justeringar ikväll efter jobbet (se ändringslogg i trådhuvudet)  B)

Mvh Henric

Henric:

--- Citat från: bjurte skrivet 15.01.2018, 13:08:53 ---ja nu håller allt ihop, gungar fint, men som sagt lite mer lyster skulle sitta fint! ;)

--- Slut citat ---

Jag har justerat lite grand, vässat trummorna och körpaketet - blev nog bättre - var nog lite hårt skuret speciellt på körerna....har skrivit lite mer exakt i ändringsloggen i trådhuvudet....tack för relevant kommentar Bjurte!  :wub:

Henric

Henric:
Har gjort lite justeringar (har en ändringslogg i trådhuvudet)  B)

Henric

Henric:
Gjort lite småjusteringar bl a lagt lite mer väta på leadsången i refrängerna för att limma ihop sångpaketet lite bättre, höjt körerna något lite till - börjar kännas färdigt nu i mina öron.

Henric

Asti:
Skitbra det här Henric! Eller ska jag börja kalla dig för The Boogie-man?  :)
Riktigt bra och fyndig text och härligt delay på sången! Finfin mix.
Hittar inget att anmärka på.
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion