Forum > Färdiga produktioner

Henric - Livets Konduktör

<< < (7/9) > >>

Henric:

--- Citat från: bjurte skrivet 13.01.2018, 13:22:18 ---Fan vad svänger, du är en duktig instrumentalist du!! Tajjt som fn..
Lite burkigt sound tycker jag nog! Vill ha lite mer botten och även mer uppe i diskanten!

--- Slut citat ---

Roligt att du gillar svänget!  B) Vill ha lite jukeboxljud, men ska ha din kommentar i åtanke när jag gör dom sista justeringarna!

Henric

Henric:

--- Citat från: Marsall skrivet 13.01.2018, 15:23:19 ---Ja nu väntar alla spända på reffesången  :D..Lets boogie

--- Slut citat ---

Nu är allting på plats - projektet får vila ett par dagar nu för min del! B)

Henric

Henric:
Sådärjanuvardenkusanklippt!!!  :rolleyes:

Allting är inspelat och på plats - projektet får vila ett par dagar innan dom sista justeringarna!

Henric

Harmonica mike:
Ja jäddrar i min lådda Henric!

Så grymt svängigt det här..Bra text finurligt skrivet och bra flyt i sången av densamme.

Reffen sitter som en smäck till resten. Ljudbilden,hittar inget att klaga på..Lyssnar i monitorerna och det svänger ju så in i h-e..Och ett pianosolo som gräddan på moset eller pomfritten om man nu föredrar det  :D Kanoners!

En låt i cool rivig pepsanda

Poängen då - lätt givet,fem fina snöflingor av fem möjliga.

Full pott från ett snöigt Norrbotten således,grymt bra jobbat med denna låt Henric.

Rock on mate

Mike

bjurte:
ja nu håller allt ihop, gungar fint, men som sagt lite mer lyster skulle sitta fint! ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion