Forum > Färdiga produktioner
Henric - Livets Konduktör
Henric:
--- Citat från: bjurte skrivet 13.01.2018, 13:22:18 ---Fan vad svänger, du är en duktig instrumentalist du!! Tajjt som fn..
Lite burkigt sound tycker jag nog! Vill ha lite mer botten och även mer uppe i diskanten!
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar svänget! B) Vill ha lite jukeboxljud, men ska ha din kommentar i åtanke när jag gör dom sista justeringarna!
Henric
Henric:
--- Citat från: Marsall skrivet 13.01.2018, 15:23:19 ---Ja nu väntar alla spända på reffesången :D..Lets boogie
--- Slut citat ---
Nu är allting på plats - projektet får vila ett par dagar nu för min del! B)
Henric
Henric:
Sådärjanuvardenkusanklippt!!! :rolleyes:
Allting är inspelat och på plats - projektet får vila ett par dagar innan dom sista justeringarna!
Henric
Harmonica mike:
Ja jäddrar i min lådda Henric!
Så grymt svängigt det här..Bra text finurligt skrivet och bra flyt i sången av densamme.
Reffen sitter som en smäck till resten. Ljudbilden,hittar inget att klaga på..Lyssnar i monitorerna och det svänger ju så in i h-e..Och ett pianosolo som gräddan på moset eller pomfritten om man nu föredrar det :D Kanoners!
En låt i cool rivig pepsanda
Poängen då - lätt givet,fem fina snöflingor av fem möjliga.
Full pott från ett snöigt Norrbotten således,grymt bra jobbat med denna låt Henric.
Rock on mate
Mike
bjurte:
ja nu håller allt ihop, gungar fint, men som sagt lite mer lyster skulle sitta fint! ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida