Forum > Färdiga produktioner

Henric - Livets Konduktör

<< < (5/9) > >>

Henric:
Spelat in lite sång på vers 1-4 idag - mycket text, och snabt går det, ska försöka sjunga in sista versen imorgon! Sångljudet behöver nog en översyn imorgon, trötta öron nu!

H

Henric:
God morgon!

När man går upp 03.30 i veckorna vaknar man tidigt även på helgerna.... <_<

Putsat på sångljudet och skrivit texten klar till vers 5, hade tänkt sjunga in den samt lite körer på verserna idag!
Önskar alla en fortsatt bra dag!  :rolleyes:

Henric

Henric:
Nu är text, leadsång och körer på plats i alla verser! Som det känns nu lutar det åt ett pianosolo på denna, där är rätt så mycket gitarrer redan! Behöver lite tid på mej att klura ut en bra text på reffen - men det kommer nog!

Fortsatt trevlig helg på Er alla!

Mvh Henric

Henric:
Nu har jag referenslyssnat lite grand, växlat mellan detta projektet och The House is Rocking med Stevie Ray Vaughan....en av mina favoriter!

Har justerat lite på sångnivåer och körer.....fortfarande inga snilleblixtar till reffetext....men det lär nog dyka upp vad det lider!

H

Harmonica mike:
Varit lite upptagen med livet så att lyssna på KR har varit lågprio..Men nu är jag här så då kör vi  :)

Svänget sitter som tidigare,så det som är nytt - sången.

Det här är riktigt bra och helt i min smak.Jag får coola Peps Persson feelings av rösten,grymt bra här Henric.
Du lirar ju som en Gud och mix(tr)ar som den bästa kocken,och så satte du sången i denna - I liike it!

Rock on

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion