Tog en extra lyssning och konstaterar att jag sällar mig till färdig kören,det låter kalas nu.
Fast det tyckte jag väl tidigare också på 2.0:an

Mike
Tack kära Mike, du har trofast hjälpt till med fina synpunkter♥ Bjurte är utomlands så jag tackar så länge! En av vapenbröderna är du som jag verkligen uppskattar feedback från!
Riktigt maffigt proddad låt, suveränt framfört av alla medverkande. Mycket sköna vibbar från gångna decennier här.
Upplever ett par saker som stör mig i mixen. Det finns bas, men den är inte definierad utan flyter ihop med annat. Jag hade nog försökt skära lågregistret på det mesta så elbasen(?) framträder.
Sedan är det något i komprimeringen som ger "trasig diskant" i refrängerna, märks framför allt på cymbalerna. Mp3 med för hög komprimeringsrate?
Bra feedback, nästa vapenbroder, tack

Tjena! Har inte lyssnat på denna förrän nu men på alla kommentarer ovan så verkar det ju som om du/ni har rattat rejält på denna och det låter bra! Jag hittar iaf. inget att klaga på i mix eller utförande.
Låten skulle kunna vara någon gammal Heart-låt i nytappning med Bryan Adams-Heaven-vibbar. Kan inte låta bli att fundera på hur denna skulle vara med en 80tals-mix!
Fast strunt i det. Bra jobbat av er! /Fuzz
Tackar Zorrow, Asti, Fuzzbub, John Isak, Marsall, Henric så länge, blir så glad för er fina respons:rolleyes:
Bjurte får kommentera era synpunkter på mix&sånt när han är tillbax i Svedala. Jag sjunger mest jag

/Marre