Kontrollrummet

Hyposmia_Hate

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Hej!

Har kämpat med ledgångsreumatism i 2 1/2 åroch inte velat medicinera...hittade ett bra alternativ till smärtlindring och dämpning så nu kunde jag få ihop lite musik igen.

Och bara för att vara extra snäll med lederna så ger jag mig på en Metal-låt.

Träffade en gammal barndomskamrat som var hem till Norrland för att begava sin mamma...tillbaka till Italien så började vi jobba med en låt som luktar en del som vårt gamla favvo-band, Metallica.

Bluesboy som är urtypen av bluesgitarrist fick spela metal-bas och gör det med den äran.

Sång och trummor på mig.
Hans Lindgren gitarrer


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Att du hade Metallica som favvoband överraskar mig men man kan ju gilla olika stilar förstås. Det där alternativet till medecin vad gäller ledgångsreumatismen vore ju intressant att höra om - inte för att jag lider av det ännu iallafall men som sagt intressant ändå.
Låten då jo det låter som vanligt bra men jag är inte mannen att bedöma en metal det finns andra som säkert kan det. Kul att höra från dig o de dina ändå :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad aROCKER

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 733
    • Visa profil
Att du hade Metallica som favvoband överraskar mig men man kan ju gilla olika stilar förstås. Det där alternativet till medecin vad gäller ledgångsreumatismen vore ju intressant att höra om - inte för att jag lider av det ännu iallafall men som sagt intressant ändå.
Låten då jo det låter som vanligt bra men jag är inte mannen att bedöma en metal det finns andra som säkert kan det. Kul att höra från dig o de dina ändå :D

Njae...vi hade det lite gemensamt, just Metallica då jag kom och fick repa med honom på hans trummor...man drogs ju in i 80-talets hårdrock och Metallica var ju våldsamt spännande med sin snabba debut-platta.

Ska jobba med att läka tarmen...men just nu tar jag Arcoxia och klarar mig bra med en sån 90mg varannan dag typ.