Forum > Demolåtar
Marsall - Välkommen hit
Marsall:
--- Citat från: Gurano skrivet 26.12.2017, 17:21:34 ---Den bär ditt signum.
Den är ovanligt tung i soundet ... i alla fall tyngre än de du gjort tidigare. Bra att du höjde sången.
Tynger den är en bra och stark låt från dig :D
Du kan höja lattdudattedittdo lite granna tror jag.
/G
--- Slut citat ---
Tack Gurano för tyck o gill :D ozone 8 is da shit :D
lattduadatte ville jag ha långt bak som en liten åhörare bara ,men skall upp det :)
--- Citat från: bjurte skrivet 01.01.2018, 13:45:05 --- Sköna harmonier och den skeva plockguran är suverän!
--- Slut citat ---
Tack Bjurte för sköna harmisar o gill av skevisen det värmer! :D
--- Citat från: MaxB skrivet 01.01.2018, 15:17:30 ---Skönt sound. Och riktigt najs tajt bas.
Det ända jag skulle vilja ändra på, är att öka möjligheten att höra texten.
Jag har hörapparaterna på mig...
--- Slut citat ---
Tack Max för gill av sound o basen diggas :D
Skall kolla upp sången igen ,Men rädd o tappa trycket i det övriga..men skall testa ;) B)
Fuzzbub:
Postpunk ju. Det låter bra! Schyssta lite oväntade harmonier som det ska vara och jag gillar skarpt det återkommande gitarriffet!
Har inte lyssnat förut så jag vet inte ang. reverb o.dyl. men det är svårt att överdosera reverb på den här typen av musik! :) Lagom nu iaf. tycker jag. Bra jobb! /Fuzz
Marsall:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 02.01.2018, 19:18:48 ---Postpunk ju. Det låter bra! Schyssta lite oväntade harmonier som det ska vara och jag gillar skarpt det återkommande gitarriffet!
Har inte lyssnat förut så jag vet inte ang. reverb o.dyl. men det är svårt att överdosera reverb på den här typen av musik! :) Lagom nu iaf. tycker jag. Bra jobb! /Fuzz
--- Slut citat ---
Tack Fuzzen för shyssta harmisar o guradigg! :D
Jo postpunk e mummagott! B)
zorrow:
Klart signum Marsall! Cymbalen i höger sticker ut och kan sänkas ett snäpp. Kanske att basen ligger ett litet myrben högt också. Punkigt värre!!!! :D
Henric:
Lyssnat igen, gillar denna! :wub: Textraden "Allt kommer gå som dansen SOM mellan Rogers o Fred Astaire - jag hade testat att klippa bort det sista SOM:et (känns som en onödig upprepningen)
Mvh Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida