Forum > Färdiga produktioner
Hockey Dog - (Pet Suite part I)
mahan:
Fy sakramento vilken härlig clubfeeling, med bandet som stämmer upp och publiken sakta diskuterar dagens händelser. Jisses blir bara bättre med saxofonen, ett just passlig fisljummet sound. Skitsnygg melodi, och sköna gitarrstick längs melodin. Snygga ackordgångar, allt så fruktanvärt snyggt i balans. Och kliver vi in i swingens värld, Made in Sweden, tror det fanns ett sånt band nångång och detta påminner, funkig komp, men nu börjar jag sakna gitarrsolot, visst e flöjtsynnthen åxå snygg men... :)
Wernis, lite blygsamt gitarrspel, skulla ha diggat ett skönt gurasolo, nånstans, anywhere, somewhere.... :rolleyes:
Nu blir det bara 4,8/5 tyvärr :D
Alldeles fruktansvärt snygg låt, stämningen är fångad, äkta live feeling, WOW!
h. johan
Wernborg:
--- Citat från: mahan skrivet 08.10.2007, 22:10:04 ---Fy sakramento vilken härlig clubfeeling, med bandet som stämmer upp och publiken sakta diskuterar dagens händelser. Jisses blir bara bättre med saxofonen, ett just passlig fisljummet sound. Skitsnygg melodi, och sköna gitarrstick längs melodin. Snygga ackordgångar, allt så fruktanvärt snyggt i balans. Och kliver vi in i swingens värld, Made in Sweden, tror det fanns ett sånt band nångång och detta påminner, funkig komp, men nu börjar jag sakna gitarrsolot, visst e flöjtsynnthen åxå snygg men... :)
Wernis, lite blygsamt gitarrspel, skulla ha diggat ett skönt gurasolo, nånstans, anywhere, somewhere.... :rolleyes:
Nu blir det bara 4,8/5 tyvärr :D
Alldeles fruktansvärt snygg låt, stämningen är fångad, äkta live feeling, WOW!
h. johan
--- Slut citat ---
:wub: Var det inte Wadenius som lirade i Made in Sweden?
Flöjtsynten ja...... Det ÄR gitarr ju :) Lite fjunigt ljud kanske, men det verkade coolt just då i alla fall.
Tackar ödmjukast.
1up:
Yeah! Ver 3 är här! :D
Sköna förbättringar med virveln! Behagligare.
Låten är ju så himla fin, men slutet? Vaffö gö du på dette viset? :o
Harmonica mike:
Jorå version 3 lyser lite mer..2:an strålade som en sol 3:an..tja..2 solar kanske?
Det blir då full pott med pluss i kanten,så har ni lite till godo om nästa mix suger.. :D
Schysst jobbat!
Jag visste väl att jag hörde rätt,nu när jag sett vad du skrev om 2:an :P Tji fick du.. :D
Mvh
Micael
max:
Wow, riktigt snyggt gjort! Jag är mäkta imponerad!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida