Forum > Demolåtar
Harmonica mike - The Reaper and The Crow
MaxB:
Det är så vackert och skönt framfört att jag skulle kunna gråta.
Härliga du!
Marsall:
Där satt den :) Låter finemangus ini kaklet B)
zorrow:
Klar som korvspad! Grymt bra låt och härlig mix. Snygga körer och cellon tillför. Härligt nära och finstämd sång. Bravo!!!!
Harmonica mike:
Då skall vi se vad som tycks om sista versionen av låten:
Asti:
Skönt att höra. Du har följt denna genom hela resan och jag är mycket tacksam för det. Sångljudet mitt har varit det stora problemet och jag bör nog göra nåt åt det innan jag tar mig an nästa idé..Vilken mick har du? Jag har alltid gillat ditt sångljud i mixarna(fast det kan vi ta i pm).
Maxb:
Oj,att låten berör så starkt visste jag inte..På hemma fronten så sägs det bara vilken fin låt du har skrivit Micke,mest min Eva då..De andra musikpolarna har inte hört denna än...Bortsett från KR då :)
Jag blir glad på riktigt av din fina kommentar Max - TACK :wub:
Marsall:
Härligt att höra,många versioner blev det..Mitt urusla/trasiga sångljud i inspelningsförfarandet kommer att få sig en uppdatering för att slippa detta krångel framöver. Det är kreativitetsdödande modell Himalaya om man bara tänkt sig en liten promenad upp i backen..
Zorrow:
Thanx MR Hårdrock den kommentaren uppskattar jag :wub:
#################################################
Tack alla för fina kommentarer och behjälpligandet med denna genom alla versioner..Mitt sång ljud har ställt till det en hel del men jag ser målsnöret nu..
Mike
Kornstad:
Jag vill också lyssna!! Var finns låten? :unsure:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida