Forum > Demolåtar

Harmonica mike - The Reaper and The Crow

<< < (2/15) > >>

Eddi:
En HM-känsla sprider sig i hemmet - underbar låt som jag kommer att följa. Jag la också märke till bruset på micken men som du säger utveckling pågår och jag ser framåt :D

Harmonica mike:
Och nya comments nice:

Staffan:
Kul att du gillar låten så här långt..Jag har varit på den lite med en annan reff,bättre sämre..Vet ej,då jag fick hålla igen för grannarnas skull på sången pga.den sena timmen..Fixat till sången på första delen,klar förbättring.
Men jag lägger inte upp nåt än,måste få till reffen sångmässigt.

Eddi:
Tjenare har ni nå snö där nere i Sthlm,vi närmar oss halvmetern här.
Musiken ja,
kul att du gillar detta Eddi,det värmer mitt hjärta..Filat på denna ett bra tag,mest i huvudet.Jag söker ofta efter tema då jag ska hitta på nåt i musikväg,och denna gång så inspirerades jag av ett slagfält ala´medeltid..Nu skall det hela barasys ihop,och putsas på så kanske jag får ihop en låt för en gångs skull  :rolleyes:

############################

Kul med kommentarer,stort tack .

Mike

Henric:
Bra pianoljud, vad är det för något?? Denna kan nog bli riktigt bra när den blir klar! Lite kluven till sångeffekten/ekot eller vad det nu är!

Bra sång!

Mvh Henric

Harmonica mike:
Då skall vi se..

Henric:
XLN audios Addictive keys står för soundet.Fixat till sångljudet ,tror det blev lite bättre och slängt in en reff och lite mer text,hann inte mer idag.Kul att du gillar den så här långt.

#####################################################

Och med det så har jag version 2 uppe för sågning.

Återkom gärna alla och såga på det ni hör..

Mvh

Mike

Wernborg:
Låter toppen. Gissar att arret kommer växa lite allt eftersom låten skrider framåt. Typ addera nån grej i varje del...

Kommer blir finfin!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion