Forum > Demolåtar
Harmonica mike - The Reaper and The Crow
Harmonica mike:
Maxb:
Japp nu är det äntligen myggfritt i Boden :lol: ,skämt åsido.Kylan har sin tjusning också.Det blir ett sånt skönt knarrande under skorna då man är ute och går,suggestivt och rytmiskt..Nynnar lätt nu på en Text/melodi om kylan och knarret under skorna..
94 sekunder..Ja det skall vara ett C och det måste vara ett C,möjligen inverterat basmässigt eller nåt åt det hållet för variation från ett rent C..Kanske ett felslag..Cellon är en snabb test då jag inte hade mer tid idag,och rör till det lite där. Asti påpekade det vid 94sek tidigare,men det störde inte mig,men nu är ni ju två så..Svaret kommer :rolleyes:
Tack för skarpörad kommentar Max.
Mike
MaxB:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 25.12.2017, 20:26:43 ---Maxb:
Japp nu är det äntligen myggfritt i Boden :lol: ,skämt åsido.Kylan har sin tjusning också.Det blir ett sånt skönt knarrande under skorna då man är ute och går,suggestivt och rytmiskt..Nynnar lätt nu på en Text/melodi om kylan och knarret under skorna..
94 sekunder..Ja det skall vara ett C och det måste vara ett C,möjligen inverterat basmässigt eller nåt åt det hållet för variation från ett rent C..Kanske ett felslag..Cellon är en snabb test då jag inte hade mer tid idag,och rör till det lite där. Asti påpekade det vid 94sek tidigare,men det störde inte mig,men nu är ni ju två så..Svaret kommer :rolleyes:
Tack för skarpörad kommentar Max.
Mike
--- Slut citat ---
Aha, Astis goda öron har redan noterat. Du hade väl en mollsväng innan och om jag känner mig själv rätt så vet jag, att jag ibland felaktigt fortsätter med den förra svängen på något instrument och kanske upptäcker det senare men inte bryr mig eller koperar från annat håll så att basen/cellon slipper vara inverterad/mollifierad. :P
bjurte:
Ja-ha-ja!
Sweet silence kanske?? :huh:
Håkan Nilsson:
--- Citat från: bjurte skrivet 02.01.2018, 13:33:45 ---Ja-ha-ja!
Sweet silence kanske?? :huh:
--- Slut citat ---
Ja.... Jag hittade inte heller nåt alls att lyssna på?
Eddi:
Nu är den digitala disten helt borta och inget brus på sången heller :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida