Forum > Demolåtar
G - Lost in Arabic translation
Gurano:
Min plan är att den ska bli längre och + mera av annat slag, men så här är den just nu. (Obs Lite volymskillnad på intro och det andra - om ni lyssnar i lurar)
Tar gärna emot tips om mix, lägga till / ta bort mm mm.
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/2017_30_LostInArabicTransalation.mp3[/mp3]
spacetrucker:
Nice, denna gillas, jag har alltid gillat sånt här med lite arabiska inslag :).
Såhär tänker jag om låten:
Du kunde kanske sänka på kompgitarren en aning... eller alternativt lyfta fram "sologitarren".
Trummorna kunde du "bredda ut" en aning. Svårt att förklara... lite som i denna:
Lämnade den medvetet som enbart en länk... vill inte infoga nån video i din tråd. La den (länken) där mest för att förklara vad jag försökte komma fram med.
//Space
Gurano:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 04.12.2017, 09:36:37 ---Nice, denna gillas, jag har alltid gillat sånt här med lite arabiska inslag :).
Såhär tänker jag om låten:
Du kunde kanske sänka på kompgitarren en aning... eller alternativt lyfta fram "sologitarren".
Trummorna kunde du "bredda ut" en aning. Svårt att förklara... lite som i denna:
Lämnade den medvetet som enbart en länk... vill inte infoga nån video i din tråd. La den (länken) där mest för att förklara vad jag försökte komma fram med.
//Space
--- Slut citat ---
Jo man bör nog mixa instrumentens nivåer lite annorlunda - nu är de bara grovmixade, Ska fundera på trummorna.
Tack för att du tog dig tid att lyssna och kommentera.
/G
Henric:
Coolt - om man inte är Sverigedemokrat vill säga! :lol: :lol: :lol:
Mvh Henric
Wernborg:
Skön stämning.
Gitarrfiguren mellan 26-29 är grymt bra. Hade det varit min låt hade den fått komma åter några ggr, typ som en refräng, kanske förstärkt med något mer instrument.
Tjusigt!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida