Forum > Färdiga produktioner
Nihil Nation - Angelica Plutonia
Dividend:
Jag gillar den här låten. Starkt jobbat!
Sant att frekvenser krockar för jämnan, men inte alltför ovanligt vid sån här musik...
Kan tillägga att denna låt kommer att gå i listan bra länge här...
kvist:
tack som fan..
äntligen nån som verkar fatta vad det handlar om.
jag är fullt medveten om att framförallt gitarrljudet kan förbättras avsevärt, MEN hade det vart så värst intressant med en slickad å plastig R `n B produktion... nej just det.
Memphis:
--- Citat från: kvist skrivet 20.04.2008, 12:38:08 ---tack som fan..
äntligen nån som verkar fatta vad det handlar om.
jag är fullt medveten om att framförallt gitarrljudet kan förbättras avsevärt, MEN hade det vart så värst intressant med en slickad å plastig R `n B produktion... nej just det.
--- Slut citat ---
Tja och välkommen till forumet. Tycker detta var en riktigt tungt, bra jobbat!
MEN nu har ju ingen snackat om någon slickad o plastig RnB produktion och jag tycker det var en lite otrevlig ton faktiskt. <_< Självklart skall det vara tunga gitarrer med fet dist i denna genre men ljudet var inte alls bra i den här tycker jag. Väldigt brötig dist som gjorde det hela till en gröt. Slipa till ett bättre gitarrljud så skulle låten lyfta mycket. Jag lirade trummor i ett grindcoreband för en tid sedan och gitarristerna ville gärna dra på med alldeles för mycket dist men de märkte att det faktiskt blev sämre då. Höj också gärna basen tills nästa gång. :) Ha det gött!
Mvh
Memphis
Dividend:
Kan hålla med om det sistnämnda, det är en grym låt och blandar ni in sånt som brudsång (och inte går efter värsta bm-prodden) så är det klart att folk förväntar sig att höra en klarare ljudbild.
Som sagt, bra låt, ta hand om den ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida