Forum > Demolåtar

Mr G - Yellow Floyd

<< < (2/3) > >>

Asti:
Snygga gitarrer och fin ljudbild/mix, men väldigt enformigt och händelsefattigt!
Skulle kunna funka som filmmusik... eller också kunde du lägga på ett gitarrsolo.
Sång tror jag blir svårt med en enda harmoni genom hela låten.
/Asti

Gurano:

--- Citat från: Asti skrivet 10.11.2017, 22:44:35 ---Snygga gitarrer och fin ljudbild/mix, men väldigt enformigt och händelsefattigt!
Skulle kunna funka som filmmusik... eller också kunde du lägga på ett gitarrsolo.
Sång tror jag blir svårt med en enda harmoni genom hela låten.
/Asti

--- Slut citat ---
Japp så är det. Rätt händelsefattig som du säger - nåt måste till...får se vad det blir. Sång är inte uteslutet för mig men då kanske ordlös körsång på höga toner kanske. Men jag har slutat fråga om sång här på forumet då ingen nappar på det hela. Tja sång eller nåt instrument får det bli.
Tack för att du tog dig tid att lyssna och kommentera
/Gurano

Eddi:
En himla skön gungig historia som hela tiden låter som om det ska brista ut i någon ännu härligare sångsvit men då måste det till ett nytt tema som du säger. Läckert som det är just nu ändå.

spacetrucker:
Gungar skönt, snygga gitarrer. Kanske lite lång som sådan (som redan nämnts). Var försiktig med vad du lägger på i alla fall. Jag tror att less is more i detta fall.

//Space

Håkan Nilsson:
Skön musik. Behöver det hända nåt mer? Sång onödigt. Cool lyssning för mig.
Men kanske lite mer melodistuks gitarrsolon?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion