Forum > Demolåtar
Lukas, Alexander & Asti - Du som känner mig väl
Asti:
--- Citat från: Toby skrivet 10.11.2017, 15:57:30 ---Håller med Gurano. Låten är lite jobbig att lyssna på pga mixen som behöver luftas upp lite. Tyckte själva introt var rätt fräckt. Men den här genren är jag dålig på. Hoppas en som kan detta bättre lyssnar.
Toby
--- Slut citat ---
Som sagt, jag vet egentligen inte hur det här ska låta, men litar på min släkting! :)
Ska informera honom om dina funderingar! Tack för dom Torbjörn!
/Asti
Asti:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 10.11.2017, 19:00:48 ---Inte riktigt min kopp te heller :D men man hör ju att här fins det hitpotential! Bra rappat och sjunget. Schysst hook i refrängen dessutom.
Problemet i mitt tycke är den dubbla baskaggen i refrängen s.a.s. Låten tappar drivet p.g.a. den. Sen lite mer tyngd i basen behövs om det ska vara en modern produktion. Någonting är knas i de högre registren också för det kommer oangenäma spikar lite då och då, en kompressor som spökar månne? /Fuzz
--- Slut citat ---
Tycker också rappen är bra! Har inte tänkt på baskaggen i refrängen....men ska kolla!
Mer tyngd i basen kan du ha rätt i! Släktingen får ta åt sig det. :)
Låten är hårt komprimerad, det är helt rätt!
Tack för värdefull feedback!
/Asti
Gurano:
Du ska kanske be din släkting och vän att bli medlemmar? Bara en tanke. :)
Asti:
--- Citat från: Gurano skrivet 10.11.2017, 22:55:36 ---Du ska kanske be din släkting och vän att bli medlemmar? Bara en tanke. :)
--- Slut citat ---
Ja, det har du rätt i! :)
Det ska jag säga till dom!
Eddi:
Kanonbra rakt över I like :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida