Forum > Demolåtar
1up-Fodder - Nu V3! Nu med läcker latinogitarr och fetare ackord mot slutet!
1up:
--- Citat från: Emulator skrivet 29.09.2007, 16:07:51 ---snyggt. basen är underbar. snygga ackord, slingspel. kanske skulle lägga på bara lite oneliners, souligt, stoora körer lixom.
allt låter geniunt rätt men med små egensinniga utclykter. med sång eller hooks kommer detta bli jättebra.
:)
--- Slut citat ---
Ska väl slipa på utflykterna. :P
ja, basen :) Kul du gillar den! Bas och ackord är inspirerade utav en gammal datorspelslåt till Amiga 500:an! Gissa vilken? :)
åh haha jag ska pröva med några körer jag har i Cubase. :) Oneliners finns där :P Dividend vet vad det handlar om redan: Den kända, beryktade och stundom hatade: Vocal Forge :D :P
tsmalmbe:
Uff, drog in filen i winamp. No luck. Klickade länken, och något underligt urverk ploppade fram.
Neeeext.:(
DåligtGehör:
--- Citera ---Jag måste ha 5 träffar på min domän för varje gång någon laddar hem en låt på 5 MB.
--- Slut citat ---
Va?
DåligtGehör:
--- Citat från: tsmalmbe skrivet 29.09.2007, 23:17:59 ---Uff, drog in filen i winamp. No luck. Klickade länken, och något underligt urverk ploppade fram.
Neeeext.:(
--- Slut citat ---
tsmalmbe, kan du inte internet :lol:
DåligtGehör:
Basen är go men efter ett tag så känns den för stark och väl skymmande. Tröttnar mer på den pga det. Lyssnar jag en gång till blir jag lite irriterad på basen.
Trummorna kunde låta lite roligare. Jag är inte mycket för trummaskinljud får väl sägas.
Det jag gillar mest är det lekfulla dansandet på elpianot (när det låter elpiano).
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida