Forum > Demolåtar
1up-Fodder - Nu V3! Nu med läcker latinogitarr och fetare ackord mot slutet!
mahan:
Hallou OneUp!
Detta gillar jag skarpt, tycker du har utvecklats väldigt den tid jag lyssnat på dina tidigare alster, som heller icke varit dåliga. Detta låter proffsig filmmusik, snyggt arrat. Enda som jag skulle ändra är virvelns volym, lite onödigt hård som gör stt den sticker ut.
Ett verkligt medryckande bass riff du kommit på, kör det one more time...
gillar låten fortfarande, snyggt jobbat! :)
h. johan
1up:
--- Citat från: mahan skrivet 05.10.2007, 20:26:34 ---Hallou OneUp!
Detta gillar jag skarpt, tycker du har utvecklats väldigt den tid jag lyssnat på dina tidigare alster, som heller icke varit dåliga. Detta låter proffsig filmmusik, snyggt arrat. Enda som jag skulle ändra är virvelns volym, lite onödigt hård som gör stt den sticker ut.
Ett verkligt medryckande bass riff du kommit på, kör det one more time...
gillar låten fortfarande, snyggt jobbat! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Åh va roligt. :) Har jag hängt här på kontroll/studio 2 år? Kanske? totalt sett. Man vill ju utevecklas. En stor del av drivkraften i skapandet. Hur känner du?
Att du tänker i filmmusik är mkt intressant faktiskt. För mina tankar har rört sig kring synth, utan inslag av bilder, denna gången, som annars så ofta. Du ser något jag inte ser. Sådant är spännande. :)
Tack & bock för att du gillar arret. :)
Virveln, ja. Du vet, man vill ha en "fet" virvel, men inte att den ska låta hård och otäck. Som min tyvärr gör. ;) Ja, bra idé att sänka dess volym, verkligen.
Thanx!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida